جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

شهیدان رجایی و باهنر نمونه دولتمردان مردمی بودند

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی و مردمی بود که در آن دوره بحرانی برای خدمت به اهداف مقدس نظام و انقلاب صادقانه تلاش و کوشش نمود و در این راه به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳ - 26August 2014

شهیدان رجایی و باهنر نمونه دولتمردان مردمی بودند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سرهنگ «علیرضا یداله پور» جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور سال 1360 اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمونه دولتمردان مردمی بودند.

وی علت نامگذاری هفتهای به نام هفته دولت، را خدمات دولت مکتبی و مردمی شهید رجایی دانست و افزود: دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی و مردمی بود که در آن دوره بحرانی برای خدمت به اهداف مقدس نظام و انقلاب صادقانه تلاش و کوشش نمود و در این راه به شهادت رسید.

یداله پور یکی از عوامل اقتدار و ثبات دولت را همراهی ملت با دولت و پشتیبانی مردم از آن عنوان کرد و گفت: دولتهایی که بر پایهی ارزشهای اسلامی بنیان گذاری شدند پایدار خواهند ماند.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به فرامین حضرت امام(ره) در خصوص هفته دولت اشاره کرد و گفت: حضرت امام میفرمایند «اگر یک حکومتی ارزشهایش انسانی، اخلاقی و اسلامی باشد و بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمتگزار بداند قهراً ملت با اوست و قهراً یک قدرت خارجی نمیتواند او را تحت تأثیر قرار بدهد.

وی در پایان به نامگذاری یکی از روزهای هفته دولت به نام رونمایی از صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و یادآور شد: در راستای ایجاد امنیت و اقتدار کشور است که هر ساله صنایع دفاعی و دستاوردهای دفاعی جدیدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی میشود تا بنیه دفاعی کشور را تقویت کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار