مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر عنوان کرد؛

پیش‌بینی حضور 4 میلیون دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 4 میلیون دانش‌آموز از سراسر کشور برای بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، چذابه، طلائیه، فکه و دهلاویه به این مناطق سفر کنند
کد خبر: ۲۶۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ - 15October 2017

2000 دانش آموز آغازگر اردوهای راهیان نور در شلمچه شدندسرهنگ «ثامر چنعانی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در حاشیه سفر 2 هزار دانش‌آموز در یادمان شهدای شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان اظهار داشت: روایت واقعی و حقانیت دفاع مقدس و رشادت جوانان کشور برای دفاع از آرمان‌های نظام، هدف اصلی برگزاری اردوهای دانش‌آموزی است.

چنعانی افزود: راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی و تقویت و آمادگی برای جنگ نرم در میان نسل جوان و دانش‌آموز است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 4 میلیون دانش‌آموز از سراسر کشور برای بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، چذابه، طلائیه، فکه و دهلاویه به این مناطق سفر کنند که در سال گذشته نیز بیش از 3 میلیون و 800 هزار دانش‌آموز از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کردند.

به گفته وی، اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب تا اواخر خرداد سال 97 ادامه خواهد داشت.
 
به گزارش دفاع پرس، دانش‌آموزان حاضر در شلمچه که اولین کاروان دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید هستند، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و با شعارهای خود یاوه‌گویی‌های اخیر دشمنان نظام را محکوم کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار