رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی:

اساسنامه فراکسیون دفاع مقدس تا پایان شهریور نهایی می‌شود

رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس گفت: کلیات اساسنامه فراکسیون با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دبیرخانه و نمایندگان عضو فراکسیون، تدوین شده و امیدواریم تا قبل از شروع هفته دفاع مقدس، به‌صورت نهایی شده، تدوین شود.
کد خبر: ۲۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵ - 26August 2014

اساسنامه فراکسیون دفاع مقدس تا پایان شهریور نهایی می‌شود

لاله افتخاری، رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با دفاع پرس درباره جلسه روز یکشنبه این فراکسیون گفت: در جلسه شورای مرکزی فراکسیون، مفادی از اساسنامه بررسی و تقویمی برای فعالیت های این فراکسیون تعیین شد؛ همچنین مسئولیت ها و وظایف کارگروه ها نیز مشخص شد، اما برای نهایی شدن اساسنامه به همکاران اعلام کردیم تا روز چهارشنبه ۵ شهریور موارد اصلاحی مد نظر خود را ارایه دهند تا پس از جمعبندی، اساسنامه به صورت نهایی تدوین شود.

وی افزود: البته تا قبل از نهایی شدن اساسنامه، نشست های مشترکی با دستگاه های مربوطه و صاحبنظران این حوزه خواهیم داشت تا از نظرات آنها نیز برای تقویت فراکسیون بهرهمند شویم.

افتخاری درباره الویت های این فراکسیون نیز بیان داشت: برخی از الویت های این فراکسیون مسایل مربوط به ایثارگران، توجه به برنامه ریزی جهت هفته دفاع مقدس و بازدید از آسایشگاه های جانبازان است.

وی با اظهار این مطلب که کلیات اساسنامه فراکسیون دفاع مقدس مجلس به تصویب رسیده است، ادامه داد: کلیات اساسنامه با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دبیرخانه و نمایندگان عضو فراکسیون  دفاع مقدس تدوین شده و امیدواریم تا قبل از شروع هفته دفاع مقدس، اساسنامه به صورت نهایی شده، تدوین شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار