با هدف حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس

فراکسیون دفاع مقدس مجلس اعلام موجودیت کرد

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، از تشکیل فراکسیون دفاع مقدس و اعلام موجودیت این فراکسیون خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ - 06July 2014

فراکسیون دفاع مقدس مجلس اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «لاله افتخاری» در این خصوص گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برنامههای خود را گسترش داده است؛ بهگونهای که بخش بانوان خود را مجزا کرده و از بانوانی که سابقه مدیریتی دارند بهره گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به درخواست این بنیاد و ضرورتی که برای تشکیل فراکسیون دفاع مقدس پدید آمد این فراکسیون جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس امروز اعلام موجودیت کرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، درباره تعداد امضاها برای عضویت در فراکسیون دفاع مقدس افزود: تاکنون بیش از 100 نفر برای تشکیل فراکسیون دفاع مقدس امضا دادهاند و در تلاش هستیم تا تعداد امضاها را افزایش دهیم.

افتخاری گفت: در صدد هستیم تا طی این هفته و هفته آینده نخستین جلسه خود را تشکیل دهیم و هیات رئیسه آن نیز مشخص شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هیئت دانشجویی باقرالعلوم (ع) دانشگاه گیلان
|
-
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
0
قصه های بی غصه یا غصه های بی قصه !

در دوره عجیبی زندگی می کنیم دوره ای که از اعماق وجودمان قصه های بی ارزش برایمان ارزشمند شده اند. داستانهایی که به طرز شگفت انگیزی آدم ها را سحر کرده اند. این روزها داستانی به نام جام جهانی انسانهای دنیا را بی تفاوت کرده است. بی تفاوت نسبت به همه ارزشها. این روزها مردم توجه بیشتری به حذف اسپانیا و ایتالیا و انگلیس دارند. این روزها مردم دنیا نگران مصدومیت نیمار هستند ...



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار