رئیس بسیج سازندگی استان کرمان:

گروه‌های جهادی بومی در استان کرمان تشکیل می‌شود

رئیس بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تشکیل گروه‌های جهادی معطوف به ایام نوروز و تابستان شده است، گفت: گروه‌های جهادی بومی هر منطقه در استان کرمان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹ - 16October 2017
گروه‌های جهادی بومی در استان کرمان تشکیل می‌شودبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سرهنگ «حجت‌الله پاداش» در همایش شهید «حسین بادپا» در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه حضرت رسول‌ (ص) کرمان اظهار‌‌ داشت: همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان کرمان باید یک گروه جهادی مستقر و محله‌محور تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تشکیل گروه‌های جهادی معطوف به ایام نوروز و تابستان شده است گفت: گروه‌های جهادی بومی هر منطقه در استان کرمان تشکیل می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمان با بیان اینکه هدف این طرح اعتلای سازندگی و خدمات‌رسانی با رویکرد ساماندهی گروه‌های جهادی است افزود: در این طرح سطح‌بندی گروه‌های جهادی انجام می‌شود و شورای جهادی شهرستان نیز تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مناطق الگوی عاری از محرومیت و آسیب‌های اجتماعی را در بسیج پیگیری می‌کنیم، خاطر‌نشان کرد: گروه جهادی باید سایر مردم منطقه را نیز پای کار بیاورد و مسئول گروه جهادی باید دارای سابقه فعالیت در گروه‌های جهادی و با روحیه جهادی باشد.

پاداش بیان کرد: در روستاهای با جمعیت 500 نفر یک گروه جهادی، دارای جمعیت یک‌هزار نفر دو گروه جهادی و در روستاهای دارای 2 هزار نفر جمعیت سه گروه جهادی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها