حجت الاسلام مهدوی کنی:

آیت الله مهدوی کنی توجه ویژه‌ای به نسل جوان داشت

رئیس دانشگاه امام صادق (ع) گفت: آیت الله مهدوی کنی به نسل جوان توجه ویژه‌ای داشت و تجربیات و خاطرات خود را براساس مصالح تربیتی برای دانشجویان تعریف می‌کرد.
کد خبر: ۲۶۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 17October 2017
آیت الله مهدوی کنی توجه ویژه‌ای به نسل جوان داشتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمدسعید مهدوی کنی» رئیس دانشگاه امام صادق (ع) در همایش ملی نکوداشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری که در دانشگاه امام صادق (ع) در حال برگزاری است، اظهار داشت: جامعه ما امروز نیازمند چهره‌ها و الگوهای اخلاقی، انقلابی و سیاسی است و تجسم این الگو در چهره مقام معظم رهبری روشن است.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله مهدوی کنی در دوران قبل و بعد از انقلاب، ایشان را فردی با تقوا، متواضع، متعهد، با استقامت و صبور عنوان کرد و افزود: ایشان به نسل جوان توجه ویژه‌ای داشت و تجربیات و خاطرات خود را براساس مصالح تربیتی برای دانشجویان تعریف می‌کرد.

مهدوی کنی خاطرنشان کرد: ایشان هیچگاه در خاطره‌نویسی و خاطره‌گویی به خود و نقش و اثرگذاریش در جریانات تاریخ نمی‌پرداخت و اگر مطلبی را گاها اشاره می‌کرد، فقط در جهت نصیحت نسل جوان و در چارچوب اصول تربیتی بود.
 
رئیس دانشگاه امام صادق (ع) بیان داشت: آنچه که باعث شد تا ایشان خاطرات خود را به رشته تحریر دربیاورد خواندن کتب و خاطراتی بود که در بعضی از آنها زاویه‌های دید محدود بود و در برخی دیگر مسائلی عنوان شده بود که با واقعیت مغایرت داشت، لذا ایشان در کنار این کتب حاشیه می‌نوشت و مطالب را عنوان می‌کرد تا حقیقت روشن شود. 
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار