بسیج اساتید استان ایلام:

قوی‌ترین سلاح سپاه «پشتیبانی بی‌دریغ ملت» است

سازمان بسیج اساتید استان ایلام در بیانیه‌ای اعلام کرد: مهم‌ترین و قوی‌ترین سلاح سپاه پاسداران در کنار همه‌ تسلیحاتی که به لطف خدا و با درایت انقلابی خویش به آن دست یافته‌اند، پشتیبانی بی‌دریغ ملتی است که قدرشناس خدمات و زحمات فرزندان خود است.
کد خبر: ۲۶۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 17October 2017

قوی‌ترین سلاح سپاه «پشتیبانی بی‌دریغ ملت» استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سازمان بسیج اساتید استان ایلام در جواب یاوه‌گویی‌های ترامپ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در راه تداوم امنیت و صیانت از کشور جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده است که همیشه مورد هجوم و هجمه دشمنان نظام و انقلاب بوده و هست تا جایی که مقام معظم رهبری در وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است».

فرزندان انقلابی ملت ایران که مفتخر به مدال پاسداری از این ملت شریف و غیور هستند بدانند که مهم‌ترین و قوی‌ترین سلاح سپاه پاسداران در کنار همه‌ تسلیحاتی که به لطف خدا و با درایت انقلابی خویش به آن دست یافته‌اند، پشتیبانی بی‌دریغ ملتی است که قدرشناس خدمات و زحمات فرزندان خود است و با حضور میلیونی در تشییع پاسدارانی چون شهید حججی، نشان داده است که قدر مردان مجاهد خویش را می‌داند و به تأسی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرزو می‌کند که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

اظهارات به دور از منطق ترامپ بیش از هر وقت دیگر بر دوراندیشی مقام معظم رهبری مهر تائید زد که بارها دولت ایالات متحده‌ آمریکا را «دولتی غیرقابل اعتماد، دولتی خودبرتر بین، غیرمنطقی و عهدشکن، دولتی سخت در پنجه‌ تصرف و اقتدار شبکه‌ صهیونیسم» دانستند.

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام ضمن محکومیت شدید مواضع و سخنان دونالد ترامپ، بر اتحاد خود با ملت و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از هر زمان دیگر تأکید می‌کند و از همه ملت‌های آزاده جهان و مردم شریف ایران اسلامی می‌خواهد تا در مقابل یاوه‌گویی‌ها و زورگویی‌های آمریکا همانند همیشه ساکت ننشینند و یک بار دیگر آمریکا را از اظهارات و اقدامات خود در عمل پشیمان کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار