معاونین وزرای خارجه ایران و روسیه بر گسترش همکاری‌ها در مبارزه با تروریسم تاکید کردند

معاونین وزرای امور خارجه ایران و روسیه ضمن انتقاد از استفاده ابزاری برخی کشورها از تروریسم، بر گسترش همکاری‌های دو طرف برای مبارزه با آن تاکید کردند.
کد خبر: ۲۶۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 20October 2017

معاونین وزرای خارجه ایران و روسیه بر گسترش همکاری‌ها در مبارزه با تروریسم تاکید کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در جریان سفر خود به مسکو، روز پنج‌شنبه (27 مهرماه 96) با اولگ سیرومولوتوف، معاون وزیر خارجه فدراسیون روسیه دیدار و در مورد همکاری‌ دو کشور در مبارزه با تروریسم و راه‌های گسترش آن گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

در این ملاقات، معاونین وزرای خارجه دو کشور از عدم درک مشترک از تروریسم و استفاده ابزاری برخی کشورها از آن انتقاد کردند. همچنین دو طرف ضمن ابراز رضایت از روند همکاری‌های فی‌مابین در مبارزه با تروریسم در منطقه، بر اراده سیاسی دو کشور جهت توسعه همکاری‌ها در عرصه دو جانبه و بین‌المللی تاکید کردند.

لازم به ذکر است که معاون وزیر امور خارجه ایران پیش از این طی نشستی مشترک با سرگئی ریابکوف، همتای روسی خود، بر غیرمسئولانه و تنش‌زا بودن رفتارها و مواضع ضد برجامی هیأت حاکمه آمریکا تاکید کرده بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها