از سوی انتشارات شهید کاظمی؛

جدیدترین کتاب داودآبادی درباره یک شهید مدافع حرم منتشر می‌شود

حمید داودآبادی نویسنده ادبیات دفاع مقدس جدیدترین کتاب خود را با نام «برادرم عباس» به شهید مدافع حرم «عباس کردانی» اختصاص داد.
کد خبر: ۲۶۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ - 24October 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «حمید داودآبادی» رزمنده و نویسنده ادبیات دفاع مقدس که تاکنون آثار زیادی از وی درباره خاطرات شفاهی خودنوشته دفاع مقدس و زندگینامه شهدا به نگارش در آمده است کتابی را با عنوان «برادرم عباس» به نگارش در آورده است.

این کتاب شامل خاطرات و یادداشت‌های شهید مدافع حرم «عباس کردانی» از رزمندگان مدافع حرم از خطه خوزستان است که توسط انتشارات شهید کاظمی به زودی منتشر می شود.

شهید عباس کردانی (کردونی) فرزند جمعه (صالح) از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه است که در تاریخ 20 اسفند سال 1358 دیده به جهان گشود.

وی پس از حمله تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به این کشور رفت و در تاریخ 19 اسفند سال 1394 در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل آمد.

 
جدیدترین کتاب داودآبادی برای شهدای مدافع حرم 

مزار شهید کردانی در قطعه شهدای مدافع حرم اهواز در کنار مزار شهید علی‌محمد حسینی‌کاهکش، شهید داود نریمیسا، شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی و شهید رضا عادلی، از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه و شهید حجت‌الاسلام شیخ جابر حسین‌پور (زهیری) قرار دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها