مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین:

5700 دانش‌آموز قزوینی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید پنج هزار و 700 دانش‌آموز قزوینی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ - 24October 2017
5700 دانش آموز قزوینی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «رضا ابراهیمی» مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید پنج هزار و 700 دانش‌آموز قزوینی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، اظهار داشت: به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان نسبت به دستاوردهای دفاع مقدس، سیره اخلاقی شهدا و رزمندگان و انتقال آن به نسل جوان و مقابله با جنگ نرم دشمن هر ساله اردوهایی راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت گسترده دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی که از آن می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین عمليات فرهنگی بين سپاه و آموزش و پرورش نام برد از تاريخ 22 مهر ماه هم‌زمان با سراسر كشور شروع شد و تا پايان سال جاری 5 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر به اردوهای راهيان نور اعزام می‌شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: دانش‌آموزان در جریان این سفر معنوی از استان كرمانشاه و یادمان‌های دفاع مقدس عمليات مرصاد، پادگان ابوذر، باغ موزه دفاع مقدس و رزمایش بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به برنامه‌های جانبی این اردوها گفت: برنامه‌های فرهنگي و جانبی اردو شامل روایتگری ویژه برنامه‌های داخل اتوبوس، پخش فیلم و برگزاری مسابقات فرهنگی می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها