دبیر ستاد اربعین استان خوزستان خبر داد؛

آمادگی مناسب مرزهای خوزستان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی

سردار «محمد علی‌پور» گفت: آخرین هماهنگی‌های لازم در مرزهای استان، نشان از آمادگی مناسب و مطلوب دارد که ان‌شاءالله بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای دوستداران اهل بیت باشیم.
کد خبر: ۲۶۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 25October 2017
فضای خوزستان با وجود « زائرین کربلا »  و  « راهیان نور » معنوی تر شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دبیر ستاد اربعین استان خوزستان، پیش‌ازظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه ستاد اربعین استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آخرین هماهنگی‌های لازم در مرزهای استان، نشان از آمادگی مناسب و مطلوب دارد که ان‌شاءالله بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای دوستداران اهل بیت باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران در مسیر تردد آن‌ها به سمت کشور عراق در جریان است، افزود: خوزستان کربلای ایران است و همچون دوران دفاع مقدس، تلاش می‌کند که میزبان شایسته‌ای برای هموطنان باشد.

سردار علی‌پور ادامه داد: نهادهای امدادرسان استان همچون هلال‌احمر و اورژانس، آمادگی لازم را برای خدمات‌ رسانی به زائران حسینی دارند و بقیه دستگاه‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به مدد مردم عزیز و عزادار بشتابند و خدمات‌شان را ارائه دهند.

وی همچنین تلاقی فرهنگ عاشورا و فرهنگ هشت سال دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و افزود: تردد زائرین از دروازه ورود تشیع به کشور و همزمانی آن با اعزام کاروان‌های راهیان‌نور، فضایی معنوی و دفاع مقدسی را در آسمان خوزستان طنین‌انداز کرده است و طریق الحسین رنگ و بوی شهادت و ایثار و گذشت به خود گرفته است و هر رزمنده‌ای از این فضا بگذرد بی‌شک دوران دفاع مقدس برایش تداعی خواهد شد که این تلفیق زیبا می‌تواند هر بیننده‌ای را به تفکر وا دارد که فرهنگ ناب دفاع مقدس همان فرهنگ عاشورا است که در قالبی دیگر نمایان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها