سردار غیب پرور در جمع مدیران محلات شهرها تاکید کرد؛

ضرورت حذف موانع کارهای انقلابی برای بسیجیان/ «هر ایرانی یک بسیجی» راهبرد ماست

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم حذف موانع کارهای انقلابی بسیجیان، گفت: راهبرد ما این است که هر ایرانی با عزت بگوید: «من یک بسیجی هستم».
کد خبر: ۲۶۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ - 26October 2017
ضرورت حذف موانع کارهای انقلابی برای بسیجیان/ «هر ایرانی یک بسیجی» راهبرد ماستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، نخستین دوره آموزشی توجیهی مدیران محله به منظور پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی صبح امروز (پنج شنبه 4 آبان) با حضور سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد.

سردار غیب پرور در این مراسم اظهار داشت: ما در بسیج چه می‌خواهیم بکنیم؟ ادامه حیات مبارک انقلاب اسلامی، حتما در گرو تفکر بسیجی است. تفکر بسیجی چه خطی را پیش روی ما ترسیم می‌کند و وظیفه ما چیست؟ آیا وظیفه ما این است که همه مردم را تبدیل به بندگان مقرب خدا کنیم؟ آیا وظیفه ما فقط توجه به افراد متدین جامعه است؟ آیا ما وظیفه داریم که جامعه را به خودی و قشر خاکستری تقسیم‌بندی کنیم؟ این سوالات مهمی است که باید جواب دهیم.

وی گفت: در اینکه ما در عرصه انقلاب اسلامی نقش داریم شکی نیست، اما اگر مسیر را خوب و درست انتخاب نکنیم هیچ کاری نکرده‌ایم، بلکه باعث خسارت می‌شویم. ما در بسیج نیازمند تحولی اساسی هستیم، صحبت از تحول خیلی آسان است اما معتقدیم انجام تحول یعنی جنگیدن پس تحول آسان نیست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: خیلی سخت است ما نگاه‌های گذشته را تغییر دهیم. تعجب می‌کنم متولیان اجتماعی دغدغه پول و میز دارند. اینکه ما هنوز به فکر برگزاری همایش هستیم و نمی‌دانم نان همایش را چه کسی در سفره ما گذاشت و چه کسی نسخه جلسات بی خاصیت را برای ما پیچید.

وی افزود: باید تکلیفمان را مشخص کنیم که می‌خواهیم در انقلاب چکار کنیم. بنده معتقدم هدف اول بسیج حزب الهی کردن همه جامعه نیست. وظیفه اول ما کارآمد کردن جامعه است. به آحاد مردم در خودباوری کمک کنیم و به مردم کمک کنیم که شما مردم با عرضه‌ای هستید. ما قرار است به خودباوری مردم کمک کنیم.

سردار غیب‌پرور با طرح این سوال که مدافعان حرم چه کسانی هستند؟ بیان داشت: مردم تشنه خدمت صادقانه هستند. بسیجیان باید درباره مشکلات مردم حرف بزنند. ما نیازمند ارتباط دلی با مردم هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: محسن حججی‌ها به دنبال نمره و گزارش کار نبودند. سلسله کارهایی که بسیجیان را از کار انقلابی کردن باز می‌دارد، باید حذف شود.

وی ادامه داد: اگر آثار فعالیت‌های اجتماعی ما در جامعه دیده شود باید آن را ادامه دهیم اما در غیر این صورت باید تغییر رویه دهیم. رهبر انقلاب به بنده فرمودند «تحول سخت است و کسی که به تغییر باور ندارد دچار گناه است». اگر تحول در نگاه و باور را انجام ندهیم مدیون خون شهدا هستیم. ما حق نداریم در بسیج به روزمرگی بگذرانیم. راهبرد ما این است هر ایرانی با افتخار خود را بسیجی بداند. خدمت در عرصه اجتماعی برای انقلاب به معنی کادرسازی برای انقلاب است.

سردار غیب پرور بیان کرد: در ماجرای فتنه 88 اگر مردم حرکت انقلابی نشان نمی‌دادند، فتنه جمع نمی‌شد. مردم از دروازه انقلابی بودنشان استفاده کردند و بساط فتنه را جمع کردند. ما هر جایی رفتار انقلابی نشان دادیم برنده شدیم و هر گاه رفتار اداری داشتیم، باختیم. مهمترین عرصه ما در بسیج عرصه فرهنگی و اجتماعی است پس باید نوع نگاه‌هایمان را در این مقوله تغییر دهیم. دمیدن روح انقلابی در تمام رده‌های بسیج باعث ادای دین به بسیج است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحرک را نباید به پول و امکانات گره بزنیم. امروز دنیا نمی‌خواهد ما حضور داشته باشیم اما به لطف خدا حضور قاطع در صحنه‌های حساس برای دفاع از ارزش‌های اسلامی داریم.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار