بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 36/ سرگرد خدابخشی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تعاملات ارتش با رسانه‌ها جهت نمایش اقتدار دفاعی کشور افزایش می‌یابد

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال افزایش تعاملات ارتش با رسانه‌ها جهت نمایش اقتدار دفاعی کشور هستیم.
کد خبر: ۲۶۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ - 28October 2017
تعاملات ارتش با رسانه‌ها جهت نمایش اقتدار دفاعی کشور افزایش می‌یابدسرگرد «علی خدابخشی» مدیر پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص فعالیت‌های سایت ارتش اظهار داشت: هدف پایگاه اطلاع رسانی ارتش بیان دستاوردهای دفاعی و نظامی ارتش در راستای نمایش اقتدار دفاعی کشور است.

وی افزود: پایگاه اطلاع رسانی ارتش زیرپورتال‌های مختلفی ازجمله نیروی زمینی، پدافند هوایی، نیروی هوایی و نیروی دریایی دارد.

سرگرد خدابخشی تاکید کرد: در این پایگاه و زیرپورتال‌ها علاوه بر انتشار اخبار و گزارش ها و گفت‌وگوهای مربوط به امنیت دفاعی کشور، اخباری در خصوص فعالیت های معنوی، قرآنی و ورزشی ارتش نیز منتشر می شود.

مدیر سایت روابط عمومی آجا با بیان اینکه به دنبال افزایش تعامل با رسانه‌ها هستیم، گفت: رسانه های کشور اعم از رسانه های مکتوب، تصویری و برخط با مراجعه به این پایگاه می توانند در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردهای ارتش قرار بگیرند و بهره برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی از پایگاه اطلاع رسانی ارتش بخشی در نظر گرفته شده است تا کارکنان و پرسنل ارتش با مراجعه به این بخش بتوانند به طور مستقیم مشکلات خود را با فرماندهی مطرح کنند که این مشکلات نیز از سوی فرماندهی پیگیری می شود.

سرگرد خدابخشی تصریح کرد: آگهی های استخدام در نیروهای ارتش و برگزاری جشنواره ها، مسابقات و همایش‌ها نیز در این سایت منتشر می شود که پرسنل ارتش و خانواده هایشان، سربازان و عموم مردم با مراجعه به این پایگاه می توانند در جریان آخرین برنامه ها قرار بگیرند.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار