بیست‌ و‌ سومین نمایشگاه مطبوعات- 97/ آذری‌جهرمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

کانال‌های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تقویت می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه کانال‌های فعال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تقویت می‌شوند، گفت: لازم است اقداماتی که در فضای حقیقی در خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد، در فضای مجازی نیز انجام شود.
کد خبر: ۲۶۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ - 29October 2017
کانال‌های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تقویت می‌شوند«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به ضرورت‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده در فضای مجازی، اظهار داشت: لازم است، اقداماتی که در فضای حقیقی در خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد، در فضای مجازی نیز انجام شود.

وی افزود: مراسم‌هایی که برای بزرگداشت شهدای والامقام و معرفی آن‌ها در فضای حقیقی برگزار می‌شود، همین مراسم‌ها را می‌توان در فضای مجازی برگزار کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای تقویت کانال‌های فعال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌بینی شده است، گفت: در کانال‌هایی که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند، عضو هستم و تلاش می‌کنیم که این کانال‌ها را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار