نماینده مردم تبریز در مجلس:

فرهنگ دفاع مقدس مبتنی بر پایه ایمان و اعتقاد مردم بود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ دفاع مقدس مبتنی بر جنگ افزار نبود بلکه بر پایه ایمان و اعتقادی بود که در مردم وجود داشت.
کد خبر: ۲۶۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ - 29October 2017
فرهنگ دفاع مقدس مبتنی بر پایه ایمان و اعتقاد مردم بود«احمد علیرضا بیگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نمایشگاه مطبوعات تبریز در پاسخ به خبرنگار دفاع پرس با تاکید بر رشادت‌های انجام گرفته در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگی مرجع است.
 
وی افزود: عظمت و قداست در دفاع از کیان کشور و ایمان و اعتقاد موجود در مردم زمان انقلاب باعث شد که جانانه و با دست خالی از کشور دفاع کنند که این حرکت مردم رفته رفته تبدیل به فرهنگ شد که مبتنی بر جنگ افزار نبود بلکه برپایه ایمان و اعتقادی بود که در مردم وجود داشت.

بیگی با الگو نامیدن فرهنگ دفاع مقدس در زمان فعلی و خطرات دوری از این فرهنگ تاکید کرد: اگر ما در عرصه‌های علمی، تکنولوژی و... توانسته‌ایم موفقیت به دست آوریم به دلیل پیروی از این الگوست که برای ما قدرت نرم ایجاد کرده و تاریخ نشان داده که ما هر اندازه از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم، به مشکلات و بدبختی‌ها رسیده‌ایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار