بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 264/ کرم‌علی قندالی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تقدیم بیش از 10 هزار شهید، سند هویت و بزرگترین افتخار عشایر کشور است

رییس سازمان عشایر ایران گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی و نیز برای مقابله با دشمن بعثی در طول هشت سال جنگ تحمیلی عشایر بیش از 10 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و این سند هویت و بزرگترین افتخار این قشر غیور است.
کد خبر: ۲۶۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 31October 2017
1به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «کرم‌علی قندالی» با اشاره به اینکه عشایر نقش مهمی در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشتند، اظهار داشت: زمانی‌که رژیم بعث جنگ را آغاز کرد، عشایر برای مقابله با تجاوز دشمن به پا خاستند که از جمله این دلاورمردان، عشایر ایلام و کرمانشاه بودند.

وی با توجه به آمار شهدای عشایر در دوران دفاع مقدس افزود: برای پیروزی انقلاب اسلامی و نیز برای مقابله با دشمن بعثی در طول هشت سال جنگ تحمیلی عشایر بیش از 10 هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و این سند هویت و بزرگترین افتخار این قشر غیور است.

قندالی با تاکید بر وفاداری عشایر به آرمان‌های امام راحل گفت: بعد از پایان جنگ این عشایر بودند که در قالب حرکت خودجوش و داوطلبانه، بسیج عشایر را تشکیل دادند که شاخصه های موثری به ارمغان آورد که از جمله این شاخصه ها ایجاد امنیت در مناطق عشایرنشین است.

وی با اذعان به عرق ملی عشایر تصریح کرد: ایران‌دوستی، پایبندی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از بارز ترین خصوصیات عشایر ایران است.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها