بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 284/ بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با دفاع پرس:

موفقیت آژانس شیشه‌ای به دلیل حرفی بود که زد

قاسم زارع با بیان اینکه موفقیت آژانس شیشه‌ای به دلیل حرف آن بود، گفت: نگاه مقطعی باعث کم رونق شدن سینمای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۶۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ - 31October 2017
موفقیت آژانس شیشه‌ای به دلیل حرف آن بود«قاسم زارع» بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: کم رنگ شدن سینمای دفاع مقدس به دلیل عدم نگاه مستمر به این حوزه بوده است.

وی گفت: دلیل موفقیت برخی از آثار سینمای دفاع مقدس در دهه هفتاد همانند فیلم «آژانس شیشه ای» عامیانه حرف زدن سینما برای مردم بود. آژانس شیشه ای نگاهی دوطرفه داشت و دفاع مقدس را یک طرفه روایت نمی کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: آرامش و امنیت کشورمان در منطقه غرب آسیا و در وضعیت جنگ های مختلف منطقه باید وارد سینما شود.
 
وی افزود: هنوز سوژه های بسیار زیادی از دفاع مقدس وجود دارد که هیچ گاه درباره آن ها سخنی گفته نشده است.

زارع خاطر نشان کرد: سینمای آمریکا و اروپا همچنان از جنگ جهانی اول و دوم فیلم می سازند اما سینمای دفاع مقدس در ایران مظلوم است. باید سینمای دفاع مقدس مورد حمایت قرار گیرد و نگاه مستمری به آن وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار