مدیر فرهنگسرای پایداری استان اصفهان:

توطئه‌های دشمن را می‌توان با الگوسازی از شهدا خنثی کرد

مدیر فرهنگسرای پایداری استان اصفهان گفت: هدف از اجرای اردوی «فرمانده دل‌ها» الگوسازی برای فعالیت هرچه بهتر دانش‌آموزان است و با انجام چنین فعالیت‌هایی می‌توان تمام توطئه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی را عقیم کرد.
کد خبر: ۲۶۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ - 31October 2017
با الگوسازی دانش آموزان شهید برای نوجوانان می‌توان توطئه‌های دشمن را عقیم کردبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید محسن هاشمی» امروز در نشست خبری اردوی «فرمانده دلها» اظهار داشت: برخی فقط به ‌ظاهر آن دوران پرداخته‌اند ولی لازم است در کنار توجه به پوسته دفاع مقدس به اصل و ریشه آن توجه داشت تا مورد غفلت قرار نگیرد..

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) معادلات توطئههای دشمنان را از گذشته تا کنون بر هم ریخته گفت: حضرت زینب (س) به‌عنوان خبرنگار کربلا همه فرهنگ عاشورا و فرهنگ مدنظر سیدالشهدا (ع) را به نسل‌های بعدی انتقال دادند..

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان افزود: قبل از انقلاب با کشف حجاب، اشاعه شراب‌خواری و اشاعه مراکز فحشا، دشمنان به آنچه میخواستند رسیدند اما با ورود انقلاب، روحیه شهادت‌طلبی مردم بود که مانند سیلی تمام اینها را جمع کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه دشمن به دنبال نهادینه کردن کینه در کودکان نسبت به اسلام است، هستند، گفت: ارائه مشاوره باید از مقطع مهدکودک و ابتدایی وجود داشته باشد تا بتوان با فرهنگسازی مناسب از سنین کودکی شاکله شخصیت درست آنان را شکل داد.

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: برخی فقط به‌ظاهر آن دوران پرداخته‌اند ولی لازم است در کنار توجه به پوسته دفاع مقدس به اصل و ریشه دفاع مقدس توجه داشت تا مورد غفلت قرار نگیرد..

وی با بیان لزوم الگوسازی شهدای نوجوان و جوان برای دانش آموزان، اظهار کرد: هدف از اجرای اردوی فرمانده دلها الگوسازی برای فعالیت هرچه بهتر دانش آموزان است.

حجت‌الاسلام هاشمی تصریح کرد: با انجام چنین فعالیتهایی می توان تمام توطئههای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی را عقیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار