بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 429/ نظری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تلاش شهرداری تهران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت‌های تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه گفت: شهرداری تهران بیش از گذشته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵ - 02November 2017

تلاش شهرداری تهران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت«حجت نظری» عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: آن چیزی که امروز ایران را سرپا نگاه داشته است، فرهنگ ایثار و شهادت است. ایران کشوری صلح‌طلب بوده است؛ اما متاسفانه رژیم بعثی سال‌ها قبل با پشتیبانی دولت‌های استکباری به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد.

وی ادامه داد: این ملت غیور و ایثارگر ایران بودند که در مقابل تجاوز رژیم بعثی ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: ضرورت دارد، روحیه ایثار و شهادت ملت ایران تقویت شود و نهادهای حاکمیتی اعم از ملی و محلی نیز باید در این راستا تلاش کنند.

نظری با بیان اینکه بسیاری از اعضای شورای شهر تهران از جامعه ایثارگران هستند، گفت: اقداماتی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرداری تهران صورت گرفته است و این تلاش‌ها بیش از گذشته ادامه خواهد یافت.

 انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار