بیست‌و سومین نمایشگاه مطبوعات- 431/ تندگویان در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

فعالیت 700 «سمن» در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 سازمان مردم نهاد در کشور فعال هستند، گفت: حدود 700 سازمان مردم نهاد در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ - 02November 2017
فعالیت ۷۰۰ «سمن» در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس
«سید محمد مهدی تندگویان» با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به اینکه حوزه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با تشکیل سمن‌های مردمی به مسائل اعتقادی، فرهنگی و ترویج فرهنگ دفاع مقدس پرداخته است، اظهار داشت: خوشبختانه با فعالیت سمن‌ها طبق امارها شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان‌ها هستیم‌.

تندگویان افزود: معاونت جوانان وزارت ورزش و امور جوانان با برگزاری اردوهای هویت بخشی در کشور جوانان را با فرهنگ، رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌کند‌.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 سمن در کشور فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حدود 700 سمن در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس و حوزه‌های اعتقادی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه در سطح کشور کارهای فرهنگی خوبی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس شده است، گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید با یک هم‌افزایی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند تا نمود بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام /241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار