استاندار اصفهان:

مشکلات اقتصادی با اتکا به بخش خصوصی حل خواهد شد

استاندار اصفهان گفت: اتکا به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند و منطقه ویژه اقتصادی اصفهان بسیار مهم است که باید فعال شود و به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود.
کد خبر: ۲۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 02November 2017
مشکلات اقتصادی با اتکا به بخش خصوصی حل خواهد شدبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «محسن مهرعلیزاده» استاندار جدید اصفهان امروز در آیین معارفه خود اظهار داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق را داده که امروز روز آغاز ارائه خدمت من به مردم متدین و شهیدپرور اصفهان باشد.

وی با تقدیر از دولت و وزیر کشور به دلیل اعتماد به وی به عنوان یک خدمتگزار، گفت: امیدوارم بتوانم بر اساس آنچه مشی دولت اعتدال است در جهت خدمت به مردم و توسعه کشور و استان خدمت کنم و با بهره‌برداری از تمام نیروها و ظرفیت‌هایی که در استان اصفهان، خدمتگزار صادقی برای مردم باشم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: تعامل و همراهی نمایندگان مجلس خواهد توانست سرمایه و فرصتی برای بنده در ادامه راه باشد و امیدوارم بتوانیم در استفاده از این فرصت‌ها در 4 سال پیش رو موفقیت‌های بزرگی برای اصفهان رقم بزنیم.

وی گفت: مردم اصفهان مردم فهیم، فرهیخته و متدینی هستند که این موضوع از فرصت‌ها است، استان متدین اصفهان بیش از 23 هزار شهید تقدیم نظام کرده و جالب است بدانید که بیشترین وجوهات را مردم اصفهان پرداخت می‌کنند، بیشترین میزان دریافت کمک‌ها در سال‌های جنگ تحمیلی از سوی اصفهان بوده و مردم این استان در پشتیبانی از نظام همواره پیشتاز بودند.

مهرعلی‌زاده عنوان کرد: از معضلات اساسی اصفهان مسئله آب زاینده رود است، زاینده‌رود به عنوان ستون فقرات این استان است که اگر آسیبی ببیند این استان از هم می‌پاشد، به هر حال با امید به خدا، تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم که بتوانیم به عنوان یک مامور از سوی دولت قول احیای زاینده‌رود را عملی کنیم و بتوانیم در پیش مردم اصفهان سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه اتکا به منابع دولتی کار خطایی است گفت: باید به هر آنچه که در ظرفیت دولتی است اتکا کنیم و از منابع بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم، اما باید به ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف توجه کنیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: مسئله اشتغال در اصفهان مسئله مهمی است و این استان می‌تواند اقتصاد مقاومتی که شدیداً مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست را به عنوان الگو اجرا کند، زیرا تمام ظرفیت‌ها در اصفهان وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه با اتکا به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می‌کند گفت: منطقه ویژه اقتصادی اصفهان بسیار مهم است که باید فعال شود و به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود.

مهرعلیزاده متذکر شد: صندوق توسعه ملی نیز فرصت خوبی است تا برای جذب سرمایه‌ها از سوی بخش خصوصی اقدام شود، اما اجازه نمی‌دهیم این توسعه‌ها به محیط زیست لطمه بزند، در کنار همه ظرفیت خوب استان ظرفیت بانوان و جوانان نیز باید مورد تاکید قرار گیرد ضمن اینکه شعار ما «کار، کار، کار» برای اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار