بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 453/ جواد منصوری در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

افرادی‌که علیه سپاه حرف می‌زنند اخلاق اسلامی ندارند و بدنبال تثبیت قدرت خود هستند

اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افرادی‌که علیه سپاه حرف می‌زنند اخلاق اسلامی ندارند و بدنبال تثبیت قدرت خود هستند.
کد خبر: ۲۶۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ - 02November 2017
افرادیکه علیه سپاه حرف می‌زنند اخلاق اسلامی ندارند/«جواد منصوری» اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست‌ و‌ سومین دوره نمایشگاه مطبوعات کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پاسخ به سوالی مبنی بر موضع گیری های اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: همواره یک اصلی در حکومت ها وجود دارد و آن اینست که هیچ گاه دشمنان خود را کوچک نمی‌شمارند و تمام تلاش خود را در جهت سرکوبی آن انجام می‌دهند.
 
وی افزود: از آنجا که سپاه پاسدارن در راس نیروهای انقلابی خنثی کننده توطئه های دشمنان قرار دارد، طبیعتا دشمن در این زمینه از ابزارهای مختلف خود جهت مقابله با آن استفاده می‌کند.
 
اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در داخل کشور برخی علیه سپاه حرف و موضع‌گیری می کنند گفت: علت اینست که اینها اخلاق اسلامی نداردند و اعتقاداتشان با مبانی اسلامی مطابقت ندارد. اینها طرفدار اصالت قدرت و بدنبال تثبیت قدرت خود هستند و از اینرو است که علیه سپاه پاسداران موضع گیری می کنند.
 
وی تصریح کرد: ما باید این را برای مردم تبیین کنیم که به چه دلیل دشمن علیه سپاه و نیروهای انقلابی اینگونه مواضع سرسختانه ای را اتخاذ می کند.
 
منصوری در اهمیت تشکیل سپاه پاسداران گفت: همانطوری که حضرت امام فرمدند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» این جمله مهم است و اگر دشمن معنای آنرا در سال 58 نفهمید، در سال 96 قطعا فهمیده است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار