فرمانده قرارگاه ظفر یگان‌های ویژه ناجا خبر داد؛

ایجاد لایه‌های کنترلی نوین توسط یگان ویژه ناجا در مرز مهران

فرمانده قرارگاه ظفر یگان‌های ویژه ناجا از ایجاد لایه‌های کنترلی نوین توسط یگان ویژه ناجا برای تردد زائران حسینی (ع) در مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ - 02November 2017
ایجاد لایه‌های کنترلی نوین توسط یگان ویژه ناجا در مرز مهرانبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار حسن کرمی با بیان اینکه یگان های ویژه امسال با ایجاد پنج لایه کنترلی با احترام و اقتدار به زوار خدمت می کنند اظهار داشت: ایجاد پنج لایه کنترلی از منطقه پل زائر تا پایانه مرزی مهران جهت کنترل جمعیت و عودت زوار تبعه بیگانه و کسانی که فاقد گذرنامه هستند، ایجاد شده است.

وی مدیریت جمعیت و جلوگیری از ازدحام و تجمع در لایه های کنترلی را مهمترین اولویت و برنامه یگان ویژه دانست و افزود: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون روادید به مرزها مراجعه کردند که توسط نیروهای مستقر در لایه های کنترلی به شهرهای خودشان عودت داده شدند.

فرمانده قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه در مهران و شهرهای مرزی به هیچ وجه روادید صادر نمی شود، گفت: به عنوان خادمان زائران حسینی(ع) با تمام وجود در خدمت زائران هستیم و تاکید ما این است که زائران حتماً گذرنامه و روادید خود را از مبدا حرکت دریافت کنند.

کرمی با اشاره به افزایش تردد زائران نسبت به سال قبل خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش بهتری در ترددهای مرزی برای زائران اربعین حسینی (ع) شاهد هستیم و یگان ویژه با تمام توان و امکانات در راستای تأمین امنیت تلاش می کند تا زائران سفری امن و ایمن داشته باشند.

وی  بر کنترل و نظارت یگان ویژه بر تردد زائران تاکید و تصریح کرد :برای اینکه هموطنانمان در کشور عراق با مشکل روادید رو به رو نشوند، یگان ویژه به زوار اجازه نمی دهد تا بدون روادید به عراق عزیمت کنند.

این مسئول با اشاره به تلاش ها و اقدامات خوبی که جهت تسهیل تردد زائران اربعین صورت گرفته است بیان کرد: یگان ویژه با آمادگی کامل تدابیر اندیشیده شده جهت رفاه زائران اربعین حسینی در مرز مهران را اجرا می کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار