در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش فرمانده کل سپاه به ادعای جدید ترامپ علیه ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر کمک موشکی ایران به یمن گفت: ایران امکان انتقال موشک به یمن را ندارد. موشک‌ها متعلق به خود یمنی‌هاست که بردش را اضافه و در راستای انتقام خون شهدایشان استفاده کردند.
کد خبر: ۲۶۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ - 05November 2017
امکان انتقال موشک به یمن نداریم
به‌ گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم ختم پدر سرلشکر سلیمانی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر کمک موشکی ایران به یمن اظهار داشت: ترامپ حرف‌های غلط بی اساس و دروغ زیاد زده است و تهمت‌های زیادی به ایران وارد کرده که این هم یکی از آن تهمت‌هاست.
 
وی افزود: ما اصلا امکان انتقال موشک به یمن را نداریم. موشک‌ها متعلق به خود یمنی‌هاست که بردش را اضافه کرده‌اند و در راستای انتقام خون شهدایشان از آن‌ها استفاده می‌کنند.
 
فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات ضد ایرانی «سعد حریری» نیز گفت: استعفایی که در ریاض داده شود، پیام مشخصی دارد مبنی بر ای است که این فرد نوکر عربستان است و در واقع به سفارش رژیم صهیونیستی و عربستان این کار را انجام داده است به امید اینکه بتواند وضعیت داخلی لبنان را برهم بزند.
 
بنا بر این گزارش، اواخر شب گذشته عربستان اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور یک موشک بالستیک شلیک شده از یمن را در حوالی فرودگاه بین‌المللی ملک خالد، واقع در حومه ریاض، رهگیری و سرنگون کرده است. 
 
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مدعی است که پرتاب موشک از یمن به عربستان، کار ایران بوده است.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار