سردار رحیمی خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از 11 میلیون CD غیرمجاز و مستهجن در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع‌آوری بیش از 11 میلیون CD غیرمجاز و مستهجن در تهران طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ - 06November 2017
جمع‌آوری بیش از 11 میلیون CD غیرمجاز و مستهجن در تهران
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح جمع‌آوری CD‌های غیرمجاز و مستهجن در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته از بیش از 400 واحد توزیع محصولات فرهنگی بازرسی صورت گرفت که متاسفانه بیشتر آن‌ها مجوز فعالیت نداشتند.

وی ادامه داد: همچنین طی عملیاتی که با هماهنگی وزارت ارشاد و قوه قضائیه انجام شد، بیش از 11 میلیون سی دی غیر مجاز و مستهجن، بازی و کارتن غیر مجاز جمع آوری شد.
 
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: بیش از 700 دستگاه تکثیر سی‌ دی غیرمجاز نیز کشف شد و امیدواریم قوه قضاییه برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: در این عملیات بازی‌هایی کشف شد که در آن‌ها به تبلیغ شیطان پرستی پرداخته می‌شد که می‌تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پلیس مسئول برقراری نظم در جامعه است، تاکید کرد: اجرای چنین عملیات‌هایی در تهران ادامه خواهد داشت. در آینده نزدیک نیز با دستور قوه قضاییه، واحدهای صنفی متخلف پلمب و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

سردار رحیمی گفت: در این خصوص شبکه سازماندهی شده وجود نداشته است و افراد خاطی در منزل خود سی‌دی‌ها را تکثیر و در واحد صنفی می‌فروختند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار