«حجت‌الاسلام عبدالملکی» در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

حربه دشمن برای جلوگیری از حضور امنیت‌آفرین مدافعان حرم

دبیر جامعه وعاظ انقلابی گفت: دشمنان اسلام و قرآن هرگز دست از فتنه‌انگیزی و فرافکنی برنخواهند داشت و اینکه می‌گویند مدافعان حرم برای رفتن به مناطق عملیاتی پول دریافت می‌کنند، حربه دشمن برای تضعیف اعتقادات است.
کد خبر: ۲۶۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳ - 08November 2017
لشکر فاطمیونحجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی دبیر جامعه وعاظ انقلابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون جهادگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به زمان خاص و محدود به نبرد با دشمن بعثی نیست. کسانی که دغدغه اسلام را دارند همیشه در برابر دسیسه‌های دشمنان، ایستادگی می‌کنند؛ دیروز رزمندگان در قالب دفاع مقدس از ایران اسلامی دفاع کردند و امروز جهادگرانی در لباس مقدس مدافعان حرم برای صیانت از حریم آل‌الله عازم کشورهای عراق و سوریه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم مورد عنایت خاص خداوند قرار دارند، افزود: شیعیان از هر کجای جهان که باشند دفاع از مقدسات را تکلیف خود می‌دانند و به همین جهت خود را برای نبرد با گروهای تروریستی تکفیری داعش به مناطق عملیاتی می‌رسانند.

عبدالملکی در خصوص لشکر فاطمیون که متشکل از رزمندگان و دلاوران افغانستانی است، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در سفر به شهر مشهد از خانواده شهدای لشکر فاطمیون دیدار کردند، امروز رسیدگی به وضعیت  معیشیتی خانواده‌های آن‌ها یک تکلیف محسوب می‌شود.

دبیر جامعه وعاظ انقلابی اقامت جهادگران افغانستانی در ایران را از بزرگترین مشکلات این قشر برشمرد و گفت: موانع اقامت رزمندگان لشکر فاطمیون به دستور مقام معظم رهبری مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است که به زودی این مانع برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی دریافت‌های کلان مدافعان حرم برای مبارزه در کشورهای سوریه و عراق را حربه دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و قرآن هرگز دست از فتنه‌انگیزی و فرافکنی برنخواهند داشت، اینکه می‌گویند مدافعان حرم برای رفتن به مناطق عملیاتی پول دریافت می‌کنند حربه دشمن برای تضعیف اعتقادات است.

وی ادامه داد: چه چیزی را می‌توان شیرین و عزیز‌تر از جان دانست؟ کدام انسان عاقلی حاضر می‌شود میلیون‌ها پول بگیرد و راهی مسیری شود که می‌داند راه برگشتی در آن نیست؛ اینکه گاهی بر روی نوشته‌ها می‌خوانیم که «ما را مدافعان حرم آفریده‌اند» حجت بر همگان است؛ چراکه هیچ چیزی جز عنایت خدا و اهل بیت (ع) نمی‌تواند انسانی را برای مبارزه با دشمنان اسلام و قرآن به خاک مقدس سوریه و عراق برساند.

دبیر جامعه وعاظ انقلابی با اشاره به اینکه حقوق‌های معمول رزمندگان مدافعان حرم نیز با تاخیر چندماهه پرداخت می‌شود تصریح کرد: در بین مدافعان حرم رزمندگانی را می‌شناسم که هزینه رفتن به مناطق عملیاتی را از وام‌های قرض‌الحسنه فراهم می‌کنند.
 
انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها