سرلشکر موسوی:

مرکز مطالعات راهبردی یکی از سازمان‌های تحول آفرین است

فرمانده کل ارتش گفت: مرکز مطالعات راهبردی ارتش یکی از سازمان‌های تحول آفرین و مسیرساز است.
کد خبر: ۲۶۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ - 08November 2017
مرکز مطالعات راهبردی یکی از سازمان‌های تحول آفرین است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم معارفه رییس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا اظهار داشت: مرکز مطالعات راهبردی یکی از سازمان‌های تحول آفرین و مسیرساز است که از اندیشه و نظر صاحبان فکر و ایده در جهت اعتلای ارتش و نیروهای مسلح استفاده می‌کند.
 
سرلشکر موسوی در ادامه تصریح کرد: تفاوت اساسی این مرکز با دیگر بخش‌ها در این است که همه برنامه‌ها و راهبردهای آن جزء به جزء مبتنی بر تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا است و اگر در طول حیاتش بتواند تنها یک ایده و تفکر خلاق که مبدا تحول باشد را ایجاد کند به هدفش رسیده است.
 
وی در ارتباط با حکم صادره از سوی فرمانده معظم کل قوا به امیر پوردستان به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا گفت: این حکم مبارک از دو جنبه دارای اهمیت است. اول اینکه اهمیت مرکز مطالعات را نشان می‌دهد و دوم بیانگر شخصیت و توانایی امیر پوردستان است که مورد عنایت خاص حضرت آقا بودند و هستند.
 
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و ارزشمند امیر پوردستان در مسئولیت‌های قبلی، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار