فردا

نشست خبری جشنواره داستان فتنه برگزار می‌شود

نشست خبری چهارمین جشنواره داستان فتنه با محور «جلوه‌های اسلام آمریکایی»، دوشنبه 10 شهریور با حضور رحیم مخدومی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 31August 2014

نشست خبری جشنواره داستان فتنه برگزار می‌شود

به گزارش سرویس فرهنگی دفاع پرس، نشست خبری چهارمین جشنواره داستان فتنه با محور «جلوههای اسلام آمریکایی»، دوشنبه 10 شهریور ساعت 10 صبح  با حضور «رحیم مخدومی» در سازمان هنری و رسانهای اوج برگزار میشود.

رحیم مخدومی، نویسنده دفاع مقدس و دبیر جشنواره که مسئولیت برگزاری سه دوره این جشنواره را دارد، در این نشست خبری به تشریح جزئیات چهارمین دوره جشنواره داستان فتنه میپردازد. «جلوههای اسلام آمریکایی» محور چهارمین دوره جشنواره داستان «فتنه» اعلام شده است.

چهارمین دوره جشنواره قرار است در رشتههای داستان، خاطره، کاریکاتور و عکس پذیرای علاقهمندان باشد. لازم به ذکر است اولین دوره جشنواره داستان فتنه، سال 1389 و با هدف جمعآوری خاطرات و داستانهای کوتاه با موضوع فتنه آغاز شد.

فتنه و بیداری در عصر رسول اکرم(ص) و ائمه(ع)، فتنه و بیداری اسلامی در طول 33 سال انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در خاورمیانه و جهان از جمله موضوعات سه دوره گذشته این جشنواره بوده است.

علاقهمندان و اصحاب رسانه برای حضور در این نشست خبری میتوانند به نشانی تهران، خیابان آیتالله طالقانی، بین خیابان فلسطین و ولیعصر(عج)، خیابان برادران مظفر شمالی، شماره 98، سازمان هنری رسانهای اوج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار