سردار مومنی:

56 درصد زائران به کشور بازگشته‌اند/ زائران برای بازگشت عجله نکنند

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تاکنون 56 درصد زائران که معادل یک میلیون و 250 هزار زائر می‌شود، از مرزهای سه گانه به کشور بازگشته‌اند.
کد خبر: ۲۶۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ - 09November 2017
56 درصد زائران به کشور بازگشتند/ زائران برای بازگشت عجله نکنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: تاکنون حدود یک میلیون و 250 هزار نفر از زائران که معادل 56 درصد از زائرانی است به کشور عراق سفر کرده‌اند، از مرزهای مهران، چذابه و شلمچه به کشور بازگشته‌اند.
 
وی افزود: این رقم نشان می‌دهد که زائران سفرهای خود را مدیریت کرده‌اند.
 
سردار مومنی تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌هایی که ایجاد شده است و همکاری‌هایی که نهادها و دستگاه‌ها داشتند، نسبت به سال گذشته شاهد نظم و انضباط بهتری هستیم. همچنین از مردم و زائران عزیز و رسانه‌ها که به اطلاع رسانی پرداختند، تشکر می‌کنیم.
 
جانشین فرمانده ناجا همچنین گفت: حجم ترافیک در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه، پرحجم و روان است. البته در مسیر مهران به ایلام در برخی مواقع ترافیک نیمه سنگین است که پلیس راهور جهت تردد بهتر خودروها این مسیر را به سوی ایلام یک‌ طرفه اعلام کرده است. محور شلمچه به خرمشهر نیز در برخی مقاطع زمانی نیمه سنگین است.
 
سردار مومنی بیان داشت: 50 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعت کرده‌اند و با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود امشب و فرداشب شاهد اوج بازگشت زائران باشیم، تقاضای ما این است که زائران عزیز عجله نکنند و در عین خستگی رانندگی نکنند. امیدواریم تمامی زائران سلامت به مقصد برسند.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار