سردار شیرازی تاکید کرد؛

ضرورت تحقق مطالبات فرمانده معظم کل قوا توسط فرماندهان

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب که در احکام فرماندهان جدید ارتش آمده است، تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ - 11November 2017
ضرورت تحقق مطالبات فرمانده معظم کل قوا توسط فرماندهانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (شنبه 20 آبان) در آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده ارتش احکام صادره از سوی فرمانده معظم کل قوا در خصوص جانشین جدید فرمانده کل ارتش و معاون هماهنگ کننده آجا و همچنین فرمانده جدید نداجا و رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی ارتش را قرائت کرد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: این انتصابات به پیشنهاد فرمانده کل ارتش انجام شده و  انتظارات در احکام آماده است و ان‌شاالله تک تک فرماندهان با توجه به تجاربی که دارند بتوانند مطالبات فرمانده معظم کل قوا را محقق کنند که این انتظارات، انتظارات به حقی است.
 
سردار شیرازی بیان داشت: همچنین جا دارد از امیر موسوی که در این مقطع حساس با ابراز همدلی و همراهی با سایر نیروها به ویژه سپاه پاسداران، اقدام عملی را در این رابطه در ارتش شروع کردند، تشکر و قدردانی کنیم که برکاتش ظاهر شده و امیدواریم به نتیجه قطعی برسد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار