مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

اجازه تحریف و از بین بردن ارزش‌های دفاع مقدس را نمی‌دهیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: دشمن در حال تلاش برای از بین بردن این ارزش‌ها و حماسه‌ها نزد مردم است و نباید اجازه داد که این حماسه آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۲۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ - 16November 2017
دشمن اجازه تحریف و از بین بردن ارزش‌های دفاع مقدس را ندارد
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، ظهر امروز سردار «مجتبی شیروانیان» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در مراسم بزرگداشت حماسه 25 آبان و  سالگرد تدفین شهدای گمنام باغ غدیر با اشاره به تشییع بیش از 370 شهید در آبان‌ماه سال 61 روی دوش شهروندان اصفهانی اظهار داشت: مردم اصفهان در 25 آبان سال 61  بیش از 370 شهید را از میدان امام (ره) تا گلستان شهدای اصفهان تشییع کردند.

وی با بیان اینکه در آن روز جمعیت به قدری زیاد بود که در زمان رسیدن این پیکر‌ها به گلستان شهدا، آخرین آن‌ها هنوز در میدان امام (ره) بود، گفت: مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از پیشتازان دفاع از مرز و بوم و انقلاب اسلامی بودند و حفظ آثار و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن در حال تلاش برای از بین بردن این ارزش‌ها و حماسه‌ها نزد مردم است و نباید اجازه داد که این حماسه‌آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اهمیت روایتگری حاضران در دوران دفاع مقدس و یادگاران آن دوران تاکید کرد: جلوگیری از فراموشی و ایجاد تحریف در ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی از مهمترین محورهای فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است.

سردار شیروانیان با اشاره به عملیات محرم تصریح کرد: رمز عملیات محرم در سال 61 یا زینب (س) بود و در این لحظه به روح مطهر حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و بیش از 7 هزار زن شهید که در دفاع از ایران و انقلاب اسلامی شهید شدند درود می‌فرستیم و باید بدانیم که اصفهان یک شهر پر نیرو متشکل از ارتش، سپاه، نیروهای کمیته اوایل جنگ و بسیجیان قهرمان بوده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار