نماینده ولی فقیه در کرمان:

خودمان را در برابر دشمن تجهیز کنیم

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اگر دشمن لبخندی به ما می‌زند از روی حساب دیگر است و دشمن، دشمن است و ما باید خودمان را در برابر دشمن تجهیز کنیم.
کد خبر: ۲۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ - 18November 2017
خودمان را در برابر دشمن تجهیز کنیم
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، آیت‌الله «سید یحیی جعفری» نماینده ولی فقیه در استان کرمان پیش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مدیران بسیج سپاه ثارالله کرمان که در آستانه هفته بسیج برگزار شد به بحث مهم ولایت فقیه اشاره کرد و اظهار داشت: زمان طاغوت رژیم پهلوی با روحانیت و بحث ولایت فقیه مشکل اساسی داشت و به راحتی نمی‌توانستیم بحث ولایت فقیه را مطرح کنیم.
 
وی تصریح کرد: رژیم شاه با چاپ قرآن و یا رفتن به زیارت حضرت امام رضا (ع) عوام فریبی می‌کرد و اهداف خودش را پیش می‌برد، غافل از اینکه مردم هوشیار بودند و تحت رهنمودهای امام خمینی (ره) پی به افکار باطل آنها می‌بردند.
 
آیت‌الله جعفری در ادامه گفت: پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) برای پایه‌گذاری اسلام سختی‌ها و رنج‌های بسیار متحمل شدند و اگر تحمل این سختی‌ها نبود به همین راحتی اسلام در اختیار ما قرار نمی‌گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: هر موقع که مسلمانان به دستورات اسلام و دستورات دین عمل کردند به موفقیت دست پیدا کردند و هر زمان کوتاهی کردند دچار عقب‌افتادگی شدند.
 
وی با بیان اینکه دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند اسلام راستین را تحمل کند، تصریح کرد: استکبار با ترویج اسلام آمریکایی قصد دارد با اسلام ناب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالفت کند و امروز دشمن از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هراس است و حتی جرأت نمی‌کند چپ به این ملت نگاه کند.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» افزود: سپاه، ارتش و نهادهای انقلابی در حفظ امنیت کشور بسیار تلاش می‌کنند که اگر تلاش‌های این عزیزان نبود مطمئناً این نظام با مشکلات زیادی روبرو می‌شد.
 
آیت‌الله جعفری اظهار داشت: اگر امروز می‌خواهیم موفق باشیم باید وظایف شرعی و انقلابی خود را به نحو احسن انجام  و به مردم آگاهی دهیم و در این راه روحانیت وظیفه دارد که این اطلاعات را در اختیار مردم قرار دهد و این مسائل را تحلیل کند و به شبهات آنان پاسخ دهد تا به بصیرت مردم افزوده شود.
 
امام جمعه کرمان افزود: اگر دشمن لبخندی به ما می‌زند از روی حساب دیگر است و دشمن، دشمن است و ما باید خودمان را در برابر دشمن تجهیز کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها