به قلم داوود امیریان؛

رمان «فروشگاه مرکزی دوکوهه» منتشر می‌شود

اولین رمان نشر ۲۷ بعثت با عنوان «فروشگاه مرکزی دوکوهه» و به قلم داوود امیریان به زودی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 19November 2017
رمان «فروشگاه مرکزی دوکوهه» منتشر می‌شود
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، رمان «فروشگاه مرکزی دوکوهه» به قلم داوود امیریان، طنزنویس مشهور دفاع مقدس در حال نگارش پایانی بوده و  به زودی منتشر می‌شود.

این نویسنده که رمان‌های «گردان قاطرچی‌ها»، «کودکستان آقامرسل»، «رفاقت به سبک تانک» و «جام جهانی در جوادیه» را در کارنامه خود دارد، رمان جدید خود را براساس موقعیت پادگان دوکوهه و عملیات آزادسازی مهران به نگارش درآورده است.

در خلاصه این رمان چنین آمده است: «در اوایل تابستان و در اعزام نیرو به جبهه‌ها، با چند نوجوان که به تازگی دوره آموزشی را پشت سر گذاشتند، آشنا می‌شویم. یکی از آن‌ها که امیرارسلان نام دارد، جثه‌اش به کودکی 10 ساله می‌ماند، اما 22 ساله است و علی رغم عشق و علاقه‌اش برای خدمت سربازی، او را به زور معاف کرده‌اند و حالا داوطلبانه می‌خواهد به جبهه برود. چهار نوجوانی که همراه او اعزام شده‌اند، هر کدام ماجرای جداگانه‌ای دارند و با هزار مصیبت از خانه فرار کرده‌اند و یا به سختی توانسته‌اند خانواده‌هایشان را راضی کنند و به جبهه بیایند.»

در پادگان دوکوهه، همگی آن‌ها را به واحد تعاون معرفی می‌کنند. با شروع عملیات آزادسازی مهران، به آن جبهه اعزام می‌شوند و در کشاکش عملیات، یک فرمانده بلندپایه عراقی را به اسارت درمی‌آوردند که همین موضوع ماجراهای طنز فراوانی می‌آفریند.

این رمان توسط نشر 27 بعثت منتشر می‌شود. «فروشگاه مرکزی دوکوهه» اولین رمانی است که توسط این انتشارات منتشر می‌شود و قرار است به زودی عناوین بیشتری از آثار نویسندگان صاحب‌نام، توسط این ناشر در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار