معاون عملیات نزاجا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دریافت و توزیع کمک‌های مردمی توسط ارتش/ در هفته جاری تمامی نیازهای مردم زلزله‌زده تامین خواهد شد

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به حجم ارسال کمک‌های امدادی از سراسر کشور پیش بینی می‌شود در هفته جاری تمامی نیازهای مردم حادثه دیده برطرف شود.
کد خبر: ۲۶۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ - 20November 2017
در هفته جاری تمامی نیازهای مردم تامین خواهد شدامیر سرتیپ دوم «کیومرث شرفی» معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص نحوه خدمت رسانی به مردم زلزله زده اظهار داشت: نیروی زمینی به واسطه حضور چهار تیپ عملیاتی خود در این منطقه از همان روز اول شهر را به چهار منطقه تقسیم و هر منطقه را به جهت سهولت در خدمات رسانی به یک تیپ واگذار کرد.

وی افزود: در روزهای نخست کار آواربرداری، امدادرسانی و انتقال مجروحان را در دستور کار داشتیم و بعد از اجرای این ماموریت در حوزه توزیع و کمک رسانی اقدامات لازم را تاکنون انجام دادیم.

معاون عملیات نزاجا افزود: با همکاری با هلال احمر آنچه که از کمک‌ها جهت توزیع به منطقه می‌آیند را در پادگان الله اکبر اسلام آباد دریافت کرده و بر حسب نیازی که فرماندهان مناطق چهارگانه اعلام می‌کنند اقلام مصرفی را در پادگان ابوذر تقسیم کرده و با اسکورتها در مناطق جهت ارائه به مردم زلزله زده می‌آوریم.

وی ادامه داد: با توجه به حجم ارسال کمک‌های امدادی از سراسر کشور پیش بینی می‌شود که در هفته جاری تمامی نیازهای اولیه اعم از وسایل گرمازا، خوراک و پوشاک به اشباع برسد و دیگر با چنین نیازهایی در منطقه مواجه نباشیم.

امیر شرفی خاطرنشان کرد: همچنین شب‌ها از ساعت 12 به بعد فرمانده نیروی زمینی به همراه هیئتی از کارکنان امدادرسان ارتش در روستاها و حواشی سرپل ذهاب حاضر شده و از مردم سرکشی می‌کنند و به افرادی که نیاز به کمک دارند شخصا کمک کرده و نیازهایشان را برطرف می‌کنند.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها