سردار غیب‌پرور در حرم امام خمینی (ره):

«خدمت به مردم» راه اعتلای بسیج است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه افتخار بسیج خدمت به مردم است، گفت: در حادثه زلزله غرب کشور این مسئله به خوبی مشاهده شد؛ لذا راه اعتلای بسیج را در خدمت‌رسانی به مردم می‌دانیم.
کد خبر: ۲۶۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ - 20November 2017
«خدمت به مردم» راه اعتلای بسیج است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه بسیجیان پا در رکاب رهبری هستند، اظهار داشت: راهی را که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده‌اند، ادامه می‌دهیم.
 
وی ادامه داد: راه امام راحل با راه پیامبر اکرم (ص) اشتراکات بسیاری دارد، اگر رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه هجرت نمی‌کردند، معلوم نبود از اسلام حیاتی باقی می‌ماند و اگر امام راحل نیز انقلاب نمی‌کرد و سیل تحول آفرین انقلاب را رقم نمی‌زد، از نهضت اسلامی و پیروزی آن خبری نبود.
 
سردار غیب‌پرور با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما یاد دادند که حیات، تحول و تعالی در حرکت است، تصریح کرد: بسیج زمانی می‌تواند به حرکت نقش آفرین خود ادامه دهد که معتقد به حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی باشد و انقلاب اسلامی تا زمانی که تفکر بسیجی در آن وجود داشته باشد، راه رشد را طی خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: حرکت مستمر بسیج دارای ویژگی‌های متعددی است، اول اینکه در راه ولایت است و بدون ولایت وجودی ندارد؛ پس بسیجی شرایط را خوب می‌فهمد و دارای درک بالاست و آن چیزی که تا به امروز بسیج را بسیجی نگاه داشته، حرکت مستمر بسیج است.
 
وی دشمن ستیزی را یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج دانست و همچنین گفت: افتخار بسیج خدمت به مردم است و در حادثه زلزله غرب کشور این مسئله به خوبی مشاهده می‌شود؛ لذا راه اعتلای بسیج را در خدمت رسانی به مردم می‌دانیم.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشخصه دیگر بسیج بی‌هیاهو بودن است، یعنی هیچگاه دنبال نام و نشان نیست و این برای بسیج آفت است؛ همچنین بسیجی باید بداند در دوران غیبت باید خود و جامعه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کند، زیرا قرار است برای حکومت جهانی عدالت‌گستر آماده شویم.
 
وی افزود: دشمنان نمی‌خواهند نامی از اسلام و پیامبر باشد؛ دشمن گردن‌کش و زورگو و بی منطق است؛ از روز اول پیروزی انقلاب با این دشمن مواجه بودیم که سردمدار آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است و در دنباله آن‌ها اذناب منطقه‌ایشان قرار دارد؛ ما این‌ها و کسانی که با نقاب اسلام دست در دست اسرائیل دارند را می‌شناسیم.
 
سردار غیب پرور در پایان تاکید کرد: حیات بسیجی در حرکت و استمرار در راه حق طلبی است و این هم فعالیتی است که آن را با دست خالی دنبال می‌کنیم؛ هر چند مدتی طول می‌کشد ولی این راهی است که طی خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار