سردار اسدی:

6 ارتش جدید در دنیای اسلام شکل گرفته است

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه گفت: در جریان جنگ با داعش و گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق، شش ارتش جدید در جهان اسلام شکل گرفت که آماده مبارزه با صهیونیسم و دفاع از اسلام هستند.
کد خبر: ۲۶۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 24November 2017
6 ارتش جدید در دنیای اسلام شکل گرفته است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه و از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای شهر گراش استان فارس با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، پیروزی جبهه مقاومت و شکست گروهک تروریستی داعش را تبریک گفت.
 
وی در ادامه با یادآوری کارشکنی‌هایی که بنی صدر در ابتدای جنگ تحمیلی داشت، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس با مظلومیت و در حالی که با نفاق داخلی روبرو بودیم، توانستیم دشمن را از کشور به بیرون برانیم و امروز پس از شش سال نبرد با داعش در سوریه و عراق شاهدیم که شش ارتش جدید برای اسلام تشکیل شده است که این ارتش‌ها آماده نبرد با دشمن صهیونیستی هستند و در این شش ارتش از هر دین و مذهبی حضور دارند و هدفشان دفاع از اسلام است.
 
سردار اسدی همچنین گفت: دشمن تمام تلاشش این بود تا بین شیعه و سنی در منطقه اختلاف ایجاد کند و در این جنگ از هر سو که کشته شوند، به نفع رژیم صهیونیستی باشد و امنیت این رژیم جعلی حفظ شود. اما شاهد بودیم که به لطف خدا و مرجعیت شیعی حشدالشعبی در عراق شکل گرفت و دفاع وطنی نیز در سوریه تشکیل شد.
 
وی تصریح کرد: روزی فاصله‌ی بین رژیم صهیونیستی و لبنان یک فنس بود که اسرائیل هر قوت اراده می‌کرد، می‌توانست به حزب الله و لبنان حمله کند اما امروز رژیم جعلی صهیونیستی به دلیل هراسی که از حزب الله لبنان و جبهه مقاومت دارد، می‌خواهد دیوار بتونی ایجاد کند.
 
فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه در ادامه بیان داشت: دشمنان عنوان کردند که در غرب آسیا هلال شیعی شکل گرفته که باید این هلال را از بین برد؛ لذا به سراغ سوریه رفتند و تمام تلاششان را کردند تا بشار اسد را که حامی جبهه مقاومت بود را ساقط کنند. آمریکا و غرب حمایت کردند، عربستان سعودی نیز تروریست‌ها را تامین مالی کرد تا این کار اتفاق بیافتد و باورشان این بود که ظرف دو سه ماه این کار انجام می‌شود اما بشار اسد با حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاد و الحمدالله امروز همه آن کسانی که می‌گفتند بشار اسد باید برود، دیگر سخنی نمی‌گویند.
 
سردار اسدی در خصوص نقش بشار اسد در دفاع از جبهه مقاومت گفت: اگر ایران و سایر نیروهای جبهه مقاومت بیشترین نیروها را به سوریه اعزام می‌کردند و آن وقت بشار اسد کنار می‌رفت آیا باز هم می‌توانستیم پیروز شویم؟ بشار اسد نقش مهمی در دفاع از جبهه مقاومت داشت. داعش چند سال پیش به نزدیکی کاخ ریاست جمهوری سوریه رسید، بشار تمامی همسایگانش به خارج از کشور رفتند اما او به همراه خانواده خود در سوریه ماند و دفاع کرد.
 
وی اضافه کرد: پیش از آغاز بحران سوریه، همان‌طور که می‌دانید سوریه از قدرت بالایی در غرب آسیا و در کنار لبنان برخوردار بود. بشار اسد در آن دوران حمایت‌های بسیار جدی از حزب الله لبنان و سیدحسن نصرالله داشت. در جریان جنگ سی و سه روزه، بشار اسد مرزهای خود را به سوی لبنانی‌های باز کرد و مدارس را جهت اسکان و پذیرایی از آنان تجهیز و سپس در بدرقه آنان به کشورشان هدیه‌هایی به آنان داد. وی از همان زمان معتقد بود که باید در برابر استکبار و غرب ایستاد و راه ایستادگی نیز حفظ جبهه مقاومت است.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: بشار اسد در دوران اصلاحات به ایران سفر کرد و به رییس جمهور وقت گفت گفت‌وگوی تمدن‌ها برای شما عزت نمی‌آورد و مقابله با آمریکا برای شما عزت می‌آورد.
 
وی تاکید کرد: بشار اسد توجه خاصی به جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد.
 
سردار اسدی در ادامه نقش سردار سلیمانی در پیروزی‌های جبهه مقاومت را نیز بی‌نظیر خواند و عنوان کرد: سردار سلیمانی نه تنها در سوریه که در عراق نیز نقش مهمی داشت و اگر حضور به موقع ایشان در عراق و مدیریت و فرماندهی نبود، بغداد سقوط کرده بود. وی در جریان آزادسازی دو شهر شیعه نشین «نبل» و «الزهرا» تلاش بسیاری داشت و به لطف خدا توانست پیش از آزادسازی بسیاری از شیعیان را از محاصره خارج کند.
 
وی در پایان با اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه نباید از کید دشمن غافل شد، سخن امام خمینی (ره) را یادآوری کرد که ایشان فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است و بر لزوم مبارزه با ظلم و استکبار و حمایت از مظلومان تاکید کرد.
 
انتهای پیام/ 211 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار