وصیت‌نامه شهید ایرج سمیع/ به ندای حسین زمان لبیک گوییم

شهید سمیع در وصیت‌نامه خود آورده است: اكنون كه زمان پیروزی اسلام بر كفر جهانی فرا رسیده است من هم با آگاهی كامل و عاشقانه این راه را برگزیدم تا كوچکترین سرباز اسلام باشم و بتوانم به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان، خمینی بت‌شكن لبیک گویم.
کد خبر: ۲۶۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲ - 26November 2017
وصیت‌نامه شهید ایرج سمیع/ به ندای حسین زمان، لبیک گوییم

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ایرج سمیع» شش بهمن 1342 در فرخ شهر چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 2 فروردین 1361 طی عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم رب الشهدا والصالحین

ان الله لایغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بانفسهم

خداوند وضع هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنكه آن قوم خود را تغییر دهند.

با درود فراوان به مهدی موعود تسكین دهنده دل‌های مومنان و با درود فراوان به نایب برحق آن امام خمینی و با سلام به ملت شهیدپرور ایران سخنم را آغاز می‌كنم.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی است الهی كه با رهبری قاطع و آگاه در حال صدور به جهان است. رهبری كه چندین هزار مسلمان در خواب رفته را بیدار كرد و به جهانیان ثابت كرد كه باید ظلم و فساد از بین برود و به جای آن حكومت خدایی برپا گردد.

اكنون كه زمان پیروزی اسلام بر كفر جهانی فرا رسیده است من هم با آگاهی كامل و عاشقانه این راه را برگزیدم تا كوچکترین سرباز اسلام باشم و بتوانم به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان، خمینی بت شكن لبیک گویم.

برادران عزیزم و كسانی كه می‌خواهید در راه اسلام خدمتی كنید امیدوارم جهاد اصغر و جهاد اكبر یادتان نرود كه امام عزیز نیز بسیار روی این دو مسئله تكیه می‌كند به خدا زندگی مادی فایده‌ای ندارد چون همه از این دنیا می‌روند بسیار روی معنویات تكیه كنید البته من كوچک‌تر از آن هستم كه برای شما سخنی بگویم امیدوارم خدای یكتا گناهان مرا ببخشد.

و شما ای پدر و مادرم گریه نكنید برای من چون من راه خود را یافتم من گمشده خود را یافتم و به آن ملحق شدم و همه خواهیم رفت، پس گریه یعنی چه، شما هم خواهید رفت، به جای گریه كردن برایم دعا كنید تا از گناهانم كاسته شود و همگی من را حلال كنید.

برادر حقیر شما ایرج سمیع

به امید پیروزی رزمندگان اسلام و سلامتی امام»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها