سردار اکبرشاهی خبر داد؛

راه‌اندازی کتابخانه در ایستگاه‌های راه آهن توسط پلیس

فرمانده پليس راه آهن کشور با اشاره به افتتاح کتابخانه در خطوط ریلی توسط این پلیس، این اقدام را گامی در مسیر پیشگیری از وقوع جرم ارزیابی کرد.
کد خبر: ۲۶۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ - 28November 2017
راه‌اندازی کتابخانه در ایستگاه‌های راه آهن توسط پلیس
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «علیرضا اکبرشاهی» فرمانده پلیس راه آهن کشور در مراسم افتتاح کتابخانه‌های پليس راه‌ آهن کشور در ايستگاه‌های تشکيلاتی اظهار کرد: پليس راه آهن کشور با توجه به وظيفه ذاتی و مأموريتی خود در سال‌های گذشته و به ویژه از دو سال پیش گام‌های موثری در پيشگيری از انواع جرایم برداشته است.

وی افزود: در دو سال گذشته، بیش از 80 مورد مأموريت جديد در این پلیس تعریف شده و این پليس با استفاده از همه ظرفيت‌های موجود براي پيشگيری از جرم تلاش بسزايی داشته است.

فرمانده پليس راه آهن کشور ادامه داد: امروز از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران ايجاد 12 هزار و 500 کيلومتر خطوط ريلی اصلی و فرعی است که با توجه به گستردگی روزافزون اين صنعت، طبيعی است که پليس نيز باید همگام با اين موضوع، در زمينه‌های امنيتی، انتظامی و اجتماعی پيشرفت کند.

وی خاطرنشان کرد: ساليانه بالغ بر 25 ميليون نفر در سطح کشور از صنعت ریلی استفاده می‌کنند و پليس راه آهن تصميم گرفت با استفاده از اين بستر برای ارتقاء سطح آگاهی، مشارکت هدفمند مردم، پيشگيری و کاهش انواع و اقسام جرایم ريلی، گام‌های محکمی بردارد.

اين مقام ارشد انتظامی تأکيد کرد: با توجه به تردد افراد در رده‌های سنی مختلف، پليس راه آهن کشور با کمک معاونت اجتماعی ناجا، ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوری، مديريت راه آهن کشور و ديگر نهادهای مسئول اقدام به تشکيل کتابخانه‌هايی در 19 ايستگاه تشکيلاتی کشور کرد تا از اين رهگذر ضمن افزايش سطح مطالعه کشور از وقوع جرایم مختلف پيشگيری کند.

سردار اکبر شاهی گفت: مردم می‌توانند اين کتاب‌ها را در قطار مطالعه کنند و پس از رسيدن به مقصد، به کتابخانه مستقر در ایستگاه راه آهن تحويل دهند.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار