مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

بسیج ضامن استقلال و اقتدار کشور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: بسیج به دلیل برخوردار بودن از ویژگی‌هایی همچون بصیرت، ولایت‌پذیری و اخلاص می‌تواند استقلال و اقتدار کشور را تضمین کند.
کد خبر: ۲۶۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ - 29November 2017
حاکم شدن تفکر بسیجی عامل پیروزی جبهه مقاومت شدبه گزارش دفاع پرس از مشهد، سردار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو زائر در خصوص ارتباط رزمندگان و حضرت رضا (ع) اظهار داشت: رزمندگان خراسانی قبل از اعزام به جبهه در حرم امام رئوف حضور پیدا می‌کردند و از آن حضرت اذن میدان می‌گرفتند و روانه میدان جنگ می‌شدند و هنگام بازگشت از جبهه نیز اول به حرم رضوی تشرف پیدا می‌کردند و بعد به خانه و کاشانه خود می‌رفتند.

وی با اشاره به این مطلب که رزمندگان دیگر استان­ ها نیز برای زیارت حضرت رضا (ع) در زمان مرخصی به مشهد می‌آمدند، افزود: در یکی از نوبت‌ها که از منطقه به مرخصی آمده بودم سردار شهید «حسین خرازی» فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) را که برای زیارت به مشهد آمده بود دیدم. همچنین پیکر مطهر شهدای خراسان هم که به مشهد می‌آمد از مسجد بناها به سمت حرم مطهر تشییع و بعد از طواف جهت خاکسپاری به گلزار شهدا انتقال داده می‌شد.

سردار نجاتی در ادامه به بیان نقش بسیجی در پیشرفت‌­های داخلی و منطقه‌ای پرداخت و خاطرنشان کرد: بسیج نعمات و برکات فراوانی برای انقلاب داشت. این تشکل مردمی با حضور خود در دوران دفاع مقدس باعث شد تا جلوی پیشروی دشمن گرفته شود و فتنه‌ای را که استکبار جهانی با کمک ده‌ها کشور آمده بود تا انقلاب اسلامی را ساقط کند ناکام گذاشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: امروز هم تفکر بسیجی در جهان اسلام تداوم دارد. همین تفکر باعث ریشه‌کن شدن داعش در سوریه و عراق شد و به پشتوانه روحیه بسیجی در لبنان جلوی زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی گرفته شد. امروز فرهنگ بسیجی در یمن میدان‌دار شده است و مردم این کشور با تاسی به این فرهنگ در برابر تهاجم آل سعود که باید حاکمان آن را آل یهود نامید ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که فرهنگ و تفکر بسیجی در داخل کشور در تمامی حوزه‌ها حاکم است و باعث پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی شده است. به برکت همین پیشرفت‌ها ایران اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است و در بعضی حوزه‌ها جزو چند کشور اول جهان است.

سردار نجاتی در پایان گفت: بسیج به دلیل برخوردار بودن از ویژگی‌هایی همچون بصیرت، ولایت‌پذیری و اخلاص می‌تواند استقلال و اقتدار کشور را تضمین کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار