فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام دومین گروه کمک‌رسانی سپاه قمر بنی هاشم (ع) به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام دومین گروه کمک‌رسانی به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ - 30November 2017
دومین گروه کمک‌رسانی سپاه قمر بنی هاشن(ع) به منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دومین گروه بسیج سازندگی در قالب 40 نیروی بسیجی به مناطق زلزلهزده کرمانشاه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این گروه متشکل از نیروهای تخصصی ویژه بازسازی مناطق زلزله‌زده همچون بنا، جوشکار و... هست، عنوان داشت: اسکان موقت، کمک‌رسانی و اسکان دائم در هفت روستای زلزله‌زده از منطقه سرپل ذهاب بر عهده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری است.

این مقام مسئول با اشاره به نیازمندی‌های ضروری در مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی، مردم خسارت دیده در این مناطق نیاز مبرمی به کانکس برای اسکان موقت، وسایل گرمازا و وجه نقد برای تامین وسایل مورد نیاز دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان با تاکید بر اینکه پایگاههای مقاومت بسیج محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند عنوان داشت: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5151628438011 و شماره شباب 5700150000005151628438011 واریز نمایند.

سردار اکبری افزود: نخستین گروه کمک‌رسانی در قالب 100 نفر در روزهای نخست به منطقه زلزله‌زده اعزام شد که کمک‌رسانی اولیه، تامین مایحتاج، آواربرداری و اسکان موقت (چادر) را انجام داده است.

وی افزود: پیش‌بینی میشود که برای ساخت و بازسازی منطقه یک سال ادامه داشته باشد که برای این مهم نیاز به اعزام حداقل 15 گروه جهادی می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: بسجیان علاقه‌مند برای حضور در منطقه و کمک‌رسانی می‌توانند به صورت حضوری در بسیج سازندگی نواحی و اقشار اعلام آمادگی و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها