نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

این قدرت را داریم که اسراییل را با خاک یکسان کنیم/ تا استکبار نفس می‌کشد در میدان مبارزه‌ هستیم

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این قدرت را داریم که اسراییل را با خاک یکسان کنیم؛ دشمن خیال کرد جنگ سوریه و عراق تمام شد؟! تا استکبار نفس می‌کشد نیروهای انقلابی مثل شیر در مقابل دشمن ایستاده‌اند و حاضرند همه هستی خود را بدهند که اسلام و ولایت بماند.
کد خبر: ۲۶۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 30November 2017
مسئولان باید به قدرت الهی اتکا و به رهبری الهی اعتماد کنندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سومین یادواره شهدای شهرستان کرمان و شهدای تدارکات و پشتیبانی با اشاره به حضور شهید مدافع حرم «غلامحسین امیری» در این مراسم اظهار داشت: شهید و شهادت در محضر خداوند از جایگاه والایی برخوردار است و پس از طلوع اسلام، نخستین بار با جنگ بدر، باب شهادت به روی مسلمانان باز شد.

وی افزود: حضرت علی (ع) علی‌رغم داشتن جایگاه امامت، عشق وافری به شهادت داشتند، زیرا ایشان از جایگاه و منزلت شهدا در نزد خداوند متعال واقف و آگاه بودند.

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسانی که لایق شهادت باشند، خداوند این هدیه بزرگ را نصیب آن می‌کند و این یک لطفی الهی است که شامل بندگان خاص خداوند می‌گردد.

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: شهدا پا بر روی هوای نفس خود گذاشتند و با نفس خود جنگیدند که نوعی جهاد اکبر است که این جهاد از جنگ با آمریکا، اسرائیل و استکبار سخت‌تر محسوب می‌شود و شهدا لایق بودند و از این امتحان الهی به خوبی بیرون آمدند.
 
وی با بیان اینکه در میدان جنگ از ثروت، مقام و پست خبری نیست افزود: انسانی که خالصانه وارد میدان جنگ می‌شود، وصل به خدا است و مجاهد راه او محسوب می‌شود.

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مجاهدانی که تا پایان مسیر محکم بمانند اجر شهادت دارند، افزود: در محضر خداوند وقتی وارد میدان حق علیه باطل می‌شوید چه به شهادت برسید و چه شهید نشوید، شهید زنده محسوب می‌شوید، چرا که رهبر معظم انقلاب در مورد سردار حاج قاسم سلیمانی فرمودند «شما شهید زنده هستید» و جانباز، شهید زنده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا در محضر خداوند آبرو دارند و ما باید یک روز التماس شفاعت آنها را بکنیم، گفت: مقام و منزلت شهدا در این دنیا قابل مقایسه نیست و جایگاه شهید ایرانی با شهید افغانستانی، پاکستانی، لبنانی و یمنی فرق نمی‌کند.
 
علی شیرازی با بیان اینکه شهید با رفتنش یک الگو و چراغ  هدایت و راه جامعه بشری می‌شود گفت: ما در این یادواره ها دور هم جمع می‌شویم برای اینکه الگوگیری کنیم و جوان امروز از جوان دیروز درس می‌گیرد و با خود می‌اندیشد که آنها چگونه بودند که به این مقام و رتبه رسیدند.
 
وی گفت: باید پای مبانی انقلاب و خط امام و خط ولایت فقیه تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز بمانیم و وقتی یک جنازه در تابوت قرار گرفت، بگویند سر داد اما دین نداد و تا آخرین لحظه مردانه ایستاد و فریاد زدن که پای آرمان خود مانده‌ و روز به روز این آرمان الهی پررنگ‌تر می‌شود.
 
نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: این مجلس و مراسم یک نشست معمولی نیست، بلکه یک نشست ارزشمند است و در این نشست شهدا و فرشتگان حضور دارند، چون در این مراسم صحبت از اهداف آنان و راه حضرت امام و پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان می‌شود.
 
وی با بیان اینکه همیشه حق پیروز میدان جنگ است گفت: جنگ سوریه تازه شروع شده بود و دو ماه از ورود داعش به این سرزمین می‌گذشت و همه اذعان می کردند که بشار اسد سقوط می‌کند و حکومت آن تمام می‌شود در این خصوص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند «بشار باید پیروز شود و پیروز می‌شود» و همین طور هم شد، پس باید قدر رهبری را بدانیم و همیشه شکرگذار این نعمت الهی باشیم.
 
حجت‌الاسلام شیرازی گفت: این عزت برای جمهوری اسلامی ایران است و مسئولان باید به قدرت الهی اتکا و به رهبری الهی اعتماد کنند و هر کجا در مسیر خدا رفتیم سربلند بیرون آمدیم؛ این وعده الهی است که ما دشمن شما را مفتضح و نابود می کنیم و با همین دست‌های خالی که شاه را بیرون کردید و صدام را شکست دادید، در سوریه نیز پیروز شدید و قطعا بر کفر جهانی هم غالب می‌‌شویم.

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه این وعده خداست و ما یقین داریم آمریکا نابود می‌شود؛ خاطرنشان کرد: این قدرت را داریم که اسراییل را با خاک یکسان کنیم؛ دشمن خیال کرد جنگ سوریه و عراق تمام شد؟! تا استکبار نفس می‌کشد نیروهای انقلابی و زن و مرد ما مثل شیر در مقابل دشمن ایستاده‌اند و از مرگ و شهادت نمی‌هراسند و حاضرند همه هستی خود را بدهند که اسلام و ولایت بماند.

انتهای یپام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار