شهباز حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توان موشکی ایران در راستای حفظ قدرت بازدارندگی است

رئیس فراکسیون اصناف مجلس افزایش توان دفاعی کشور را عامل بازدارندگی عنوان کرد و گفت: مقامات کشورهای غربی درصدد هستند تا توانمندی‌های موشکی ما را با محدودیت‌ مواجه کنند.
کد خبر: ۲۶۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۳ - 01December 2017

توان دفاعی«شهباز حسن‌پور» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه توان نظامی ما به هیچ‌عنوان قابل مذاکره نیست و پیشرفت‌های کشور در حوزه دفاعی صرفا جنبه بازدارندگی دارد، اظهار داشت: مقامات کشورهای غربی درصدد هستند تا توانمندی‌های موشکی ما را با محدودیت‌هایی مواجه کنند. این عادت آمریکا و متحدانش است، چراکه از اوایل انقلاب نیز به دنبال ضربه‌زدن و تضعیف ایران بوده‌اند.

نماینده خانه ملت قدرت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین مقاومت، ایثار و رشادت‌های مدافعان حرم عنوان کرد و افزود: افزایش توان دفاعی و موشکی کشور در مقابله با هرگونه تجاوز و خطرات احتمالی دشمنان پایه‌گذاری شده است و هیچ کشوری حق دخالت در این خصوص را ندارد.

وی با اشاره به اینکه کینه‌ورزی آمریکا نسبت به کشورمان در بدعهدی‌هایش در امر برجام برای ملت ما نمایان شده است، گفت: در حقیقت آمریکا به‌هیچ عنوان نه‌تنها برای ایران بلکه برای سایر کشورهای مسلمان قابل اعتماد نیست. عدم وفای به عهد در خصوص برجام بی‌اعتمادی ایران نسبت به آمریکا را پیش از گذشته افزایش داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مهم‌ترین هدف آمریکا مبنی بر حفظ امنیت و بقای رژیم صهیونیستی در خاورمیانه، تصریح کرد: شکست داعش توسط جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به استکبار و در راس آن به آمریکا بود؛ چراکه از تثبیت امنیت و بقای رژیم صهیونیستی در منطقه ناکام ماند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها