هشتمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس 4؛

جدیدترین کتاب‌های رحیم مخدومی در رسول آفتاب

انتشارات رسول آفتاب با جدیدترین آثار منتشر شده از رحیم مخدومی در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حاضر شد.
کد خبر: ۲۶۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ - 30November 2017
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، موسسه فرهنگی و هنری رسول آفتاب با کتاب‌های «دیده‌بان‌های ایستاده می‌خندند»، «من مادر مصطفی»، «امام گردان»، «پیامبران کوچک»، «تا آخرین منزل»، «بهار بیداری»، «میدان دار»، پرچم‌های سیاه»، «تفنگ‌های تخته‌ای»، و «فرماندهان ورود ممنوع» به هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس آمد.

سردار قاسم سلیمانی در مقدمه کتاب «فرماندهان ورود ممنوع» که به قلم رحیم مخدومی نوشته شده آورده است: «این کتاب رایحه‌ای است از بوستان معطر مردان مردی که بارها بر مسیر به انحراف رفته ی بشریت، طریق جدیدی گشودند و خطی سرخ و ماندگار را برای گم نشدن ها و نیفتادن در انحراف ها، نشان گذاری کردند.

رحیم مخدومی نویسنده توانای دفاع مقدس و انقلاب است که بارها کتاب های وی مورد تقریظ و تشویق رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است. «فرمانده من»، «جنگ پا برهنه» و «یار کجاست» از جمله کتاب‌های نوشته شده مخدومی است که مورد تقریظ رهبر انقلاب قرار گرفته است.

 
جدیدترین کتاب‌های رحیم مخدومی در رسول آفتاب 
 
هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از نهم تا پانزدهم آذرماه با حضور 70 ناشر دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های دائمی مشهد مقدس از ساعت 10 تا 21 میزبان علاقمندان ادبیات دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها