جواد ناصریان:

باید از نگاه سیاسی به بسیج اجتناب شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور با تاکید بر لزوم پرهیز از نگاه سیاسی به بسیج گفت: باید با همکاری و هم‌افزایی به دنبال ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن باشیم.
کد خبر: ۲۶۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 03December 2017

باید از نگاه سیاسی به بسیج اجتناب شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «جواد ناصریان» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور در گردهمایی فرماندهان پایگاه بسیج استانداری‌های سراسر کشور و سازمان‌های تابع که صبح امروز (یکشنبه 12 آذرماه) برگزار شد، اظهار داشت: باید مشکلاتی‌ که در برنامه‌ها وجود دارد، برطرف شود تا کار بسیج ‌استان‌ها به راحتی انجام‌ شود. یکی از کارهای دولت یازدهم تجمیع و تشکیل مجموعه شورای فرهنگی است.

وی ادامه داد: ما به دنبال کار شکلی نیستیم، بلکه به دنبال کارهای محتوایی هستیم، تا بتوانیم در حوزهای مختلف وارد شویم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور با بیان اینکه امروزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گفت: باید بتوانیم در این‌خصوص ورود پیدا کنیم‌ و دغدغه‌ای که مقام معظم رهبری دارند را برطرف کنیم.

ناصریان با اشاره به اینکه مکانیزمی در حال طراحی است که برای کارهای فرهنگی و بسیج استانداری‌ها بودجه‌ای جداگانه اختصاص داده شود، افزود: این بخشنامه تا چند روز آینده به استانداری‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به حوزه بسیج یک نگاه سیاسی نیست و باید از نگاه سیاسی اجتناب شود و با همکاری و هم‌افزایی به دنبال ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن باشیم.

ناصریان افزود: یکی از مشکلات ما تراکم بالا در دستگاه‌ها به‌خصوص در استانداری‌هاست که ما به دنبال ساماندهی این نیروها هستیم. بسیج استان‌ها می‌توانند کمک زیادی به ما کنند.

معاون مدیریت و‌ توسعه‌منابع نیروی انسانی وزارت کشور گفت: دشمن مسیر خود را تغییر داده و از جنگ سخت به جنگ‌های نیابتی و امروز جنگ بی‌اعتمادی مردم به‌مسئولین وارد شده و باید دقت زیادی داشته باشیم. باید اعتمادسازی کنیم.

در ادامه این گردهمایی، مشکلات حوزه بسیج استانداری‌های سراسر کشور مورد بررسی قرار داده شد و گزارش عملکردی در خصوص برنامه‌های خود ارائه دادند.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار