استاندار کرمانشاه:

بنیاد مسکن وضعیت اسکان موقت شهرستان جوانرود را باید ساماندهی کند

استاندار کرمانشاه گفت: بنیاد مسکن باید وضعیت اسکان موقت شهرستان جوانرود را تا ۱۵ روز آینده ساماندهی کند.
کد خبر: ۲۶۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ - 03December 2017
بنیاد مسکن وضعیت اسکان موقت شهرستان جوانرود را تا ۱۵ روز آینده ساماندهی کندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان جوانرود اظهار داشت: هر چند پس‌لرزه‌ها کار اسکان اضطراری و اسکان موقت را با سختی مواجه کرده، اما باید خودمان را با شرایط موجود وفق دهیم.
 
وی عنوان کرد: وحدت بی‌نظیر، وفاق و همدلی مردم کشور در امدادرسانی مطلوب و قدردانی از مردم کشور توسط اهالی منطقه جوانرود که در این زمینه فرهنگ‌سازی کردند از آموزه‌های مثبت این زلزله بود.
 
بازوند با اشاره به اینکه نماینده مردم جوانرود هم پیگیر حل مشکلات مردم بود گفت  همانطور که اعلام شد شهرستان‌های جوانرود، پاوه و روانسر زلزله‌زده محسوب شده و از تسهیلات در نظر گرفته برخوردار می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه تمام بدهی‌های بانکی مردم زلزله‌زده جوانرود مشمول دو سال استمهال می‌شوند و سود و جرائم را هم دولت تقبل کرده است افزود: برای خرید اسباب و اثاثیه منزل 10 میلیون وام قرض‌الحسنه به متقاضیان داده می‌شود.
 
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بنیاد مسکن، باید وضعیت اسکان موقت مردم جوانرود را تا 15 روز آینده ساماندهی کند، گفت: حواشی‌های زلزله، شبیه پس لرزه‌های زلزله هستند و اجتناب‌ناپذیر است و هنر مدیران این است که این حواشی را در حد ممکن به حداقل برسانند و این حواشی در زلزله کرمانشاه به نسبت دیگر زلزله‌ها کمتر بوده است.
 
بازوند عنوان کرد: مناطقی نیاز به چادر داشته باشد، پیگیری و رفع می‌شود و البته چادرها هم جزیی از بیت‌المال است و باید دقت کنیم که به دست آسیب‌دیدگان واقعی برسد، اما سخت‌گیری بیش از حد لازم نیست.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار