فتاح خبر داد؛

بازسازی 6 هزار واحد مسکن مددجویان زلزله کرمانشاه/ نقش موثر سپاه در محرومیت‌زدایی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بازسازی شش هزار واحد مسکن مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 05December 2017
بازسازی 6 هزار واحد مسکن مددجویان زلزله کرمانشاه/ موفقیت سپاه در محرومیت‌زدایی
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «پرویز فتاح» رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آیین افتتاحیه نمایشگاه 4 هزار و 150 فعالیت محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: کار کمیته امداد رسیدگی به محرومان است و سپاه هم دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد و حتی می‌توان گفت اقدامات سپاه پاسداران به نوعی کار فوق امدادی برای رفع محرومیت است؛ البته این را نباید فراموش کرد که فقر دشمن بسیار سرسختی است.
 
وی افزود: نیروهای مسلح در هر کجا وارد شده پیروز از میدان بیرون آمده اما در فقر هنوز فتح حاصل نشده که باید این هم اتفاق بیافتد؛ البته در کنار این باید کاری کنیم تا در بین مردم مناطق محروم خوداشتغالی هم ترویج یابد.
 
فتاح تصریح کرد: در رابطه با زلزله کرمانشاه، 6 هزار واحد مددجویان کمیته را بازسازی می‌کنیم که از این تعداد 2500 واحد به کلی ویران شده و مابقی خسارت‌هایی دیدند. در زلزله کرمانشاه نیروهای مسلح به خوبی وارد عمل شدند و مطمئن باشید که این اقدامات فراموش نخواهد شد.
 
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: از سوی دیگر طی توافقی که سال گذشته با سپاه صورت گرفت، مقرر شد تا سپاه 4 هزار و 200 واحد خانه روستایی ویژه مددجویان را در شش استان محروم کشور بسازد که از این تعداد 80 درصد انجام شده و مابقی هم تا بهمن امسال به اتمام می‌رسد.  
 
وی افزود: همچنین در توافقی دیگر مقرر شد، 100 هزار فقره نوشت افزار برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد تهیه شود که این مورد نیز توسط سپاه تهیه و قبل از آغاز سال تحصیلی توزیع شد و همین اقدام در خصوص تهیه جهیزیه برای محرومین توسط سپاه به صورت کامل انجام شد.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار