امیر حاتمی:

شناورهای سنگین‌ برای حضور در اقیانوس‌ها ساخته می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به‌زودی ملت ایران شاهد ساخت شناورهای سنگین‌ برای حضور در اقیانوس‌ها توسط وزارت دفاع خواهند بود.
کد خبر: ۲۶۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 05December 2017
شناورهای سنگین‌ برای حضور در اقیانوس‌ها ساخته می‌شود
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم الحاق ناو موشک‌انداز ایرانی «سپر» به ناوگان شمال نداجا در بندر‌‌انزلی اظهار داشت: ناو «سپر» نماد خلاقیت، خواستن و توانستن است و امیدواریم وسیله‌ای برای ایجاد امنیت در منطقه شود.


وی با تاکید بر اینکه ساخت ناو سپر به‌طور کامل در داخل کشور انجام شده است، اعلام کرد: اجرای این پروژه به‌صورت بومی و با همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و نیروی دریایی انجام شده است.

امیر حاتمی با اشاره به دستاوردهای اجرای پروژه ناو سپر خاطرنشان کرد: ساخت این ناو موشک‌انداز بیانگر آن است که جمهوری اسلامی می‌تواند برای تامین نیازهای دفاعی خود در تمامی مراحل طراحی، ساخت و تولید با دقت ورود کند.

وی با بیان اینکه به‌زودی ملت ایران شاهد ساخت شناورهای سنگین‌تر برای حضور در اقیانوس‌ها توسط وزارت دفاع خواهند بود، گفت: در تلاش هستیم تا برنامه 4 ساله‌ای را که برای وزارت دفاع ترسیم کرده‌ایم با قدرت اجرایی کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اقدامات دفاعی انجام شده در دریای خزر بیشتر جنبه آموزشی دارد، اظهار داشت: دریای خزر دریای صلح است و خوشبختانه در آن با مسائل امنیتی مواجه نیستیم اما در صورت لزوم آماده‌ایم تا با اقتدار هرگونه ناامنی را خنثی کنیم.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها