رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تشکیل 5 کمیته مختلف برای گرامیداشت حماسه 9 دی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پنج کمیته مختلف برای گرامیداشت حماسه 9 دی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 05December 2017
تشکیل 5 کمیته مختلف برای گرامیداشت حماسه 9 دی در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی امروز در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه 9 دی رویدادی ملی و دربرگیرنده همه اقشار، جریانات و گروه‌های سیاسی معتقد به انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بازخوانی حماسه 9 دی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و لازم است در این ایام هم فتنه 88 و هم حماسه 9 دی تبیین شود.
 
وی فتنه را به معنای مخلوط کردن حق و باطل با يکديگر دانست و افزود: فتنه 88، فتنه عظیمی بود اما چیز جدیدی نبود، هم در صدر اسلام فتنه‌های زیادی رخ داد و هم در طول 40 سالی که از انقلاب می‌گذرد شاهد انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها در کشور بوده‌ایم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: صبر و تحمل، روشنگری و بصیرت‌افزایی، تدابیر هوشمندانه سیاسی و در نهایت برخورد قاطع روشی بود که پیامبر اسلام و امیرالمؤمنین (ع) برای مقابله با فتنه و فتنه‌گران در پیش می‌گرفتند که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همواره در مقابل فتنه‌ها مانند پیامبر و امیرالمومنین عمل کردند.
 
خاضع در مورد سران فتنه سال 88 گفت: تاکنون برخورد قاطع با فتنه‌گران سال 88 انجام نشده و در نهایت رأفت اسلامی با آنها برخورد شده است، با وجود این می‌بینیم عده‌ای باز اعتراض می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم این مواضع قوی را در مقابل فتنه‌گران سال 88 نیز از زبان دولتمردان بشنویم تا این فتنه به نحو دقیق و کامل خنثی شود نه اینکه برای رفع حصر رایزنی کنند.
 
خاضع با اشاره به اینکه پنج کمیته برای گرامیداشت حماسه 9 دی پیش‌بینی شده است، گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته فضای مجازی، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، کمیته دانشجویی، کمیته تشکل‌های مردمی و کمیته مراسم هستند.
 
وی ادامه داد: انتظار داریم در دانشگاه‌ها کرسی‌های آزاد اندیشی و جلساتی برای تبیین ماجرای فتنه 88 برگزار شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هجمه‌ها علیه انقلاب در فضای مجازی زیاد است، گفت: انتظار می‌رود انقلابیون تلاش بیشتری در این فضا انجام دهند و رسانه‌ها مجازی و مکتوب ماهیت فتنه 88 را بر همگان روشن کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها