هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس 59؛

«معجزه شیلر» مهرالزهرا در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

انتشارات مهرالزهرا «معجزه شیلر» را در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس عرضه کرد.
کد خبر: ۲۶۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ - 05December 2017
«معجزه شیلر» مهر الزهرا در نمایشگاه کتاب دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارات مهرالزهرا «معجزه شیلر» را در هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس عرضه کرد. این ناشر که از سال 1392 فعالیت خود را در نجف آباد اصفهان آغاز کرده است تاکنون 12 عنوان کتاب کودک و نوجوان، خاطرات و زندگینامه شهدا منتشر کرده است.

«یکی بود یکی نبود» ماجرای دریاقلی سورانی است که به زبان روان برای کودکان به صورت کتاب داستان منتشر شده است.  «زنگوله خوش آواز» کتاب دیگری از مهرالزهراست که شامل شعر کودک با موضوع دفاع مقدس است.

«معجزه شیلر»  تازه‌ترین کتاب این ناشر در حوزه خاطرات دفاع مقدس است که به قلم اکبر کاظمی نجف آبادی به رشته تحریر در آمده است. «گلوله آخر» خاطرات شهدا و رزمندگان توپخانه لشکر ۸ نجف اشرف و نجف آباد به قلم حمیدرضا زندانیان و«جاده های بهشتی» به قلم حسین سالمی از جمله دیگر آثار منتشر شده مهرالزهرا است.

هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از نهم تا پانزدهم آذرماه با حضور 70 ناشر تخصصی دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های دائمی مشهد مقدس از ساعت 10 تا 21 در سالن‌های بهار و انوری میزبان علاقمندان ادبیات دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها