رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

۱۹ نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران در زلزله کرمانشاه جان باختند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه ۱۹ نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۲۶۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ - 09December 2017
۱۹ نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران در زلزله استان کرمانشاه جان باختندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مردم کرمانشاه با سربلندی از صحنه دفاع مقدس بیرون آمدند و در مقابل ملت ایران نیز در این حادثه دردناک حق مطلب را ادا کرده و ایثارگرانه وارد این صحنه شدند.
 
شهیدی با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع این زلزله سهمگین قدم‌های خوبی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان برداشته شده است، گفت: بنیاد شهید نیز تلاش‌های مستمری در این جهت داشته و حضور ما هم در استان کرمانشاه به خاطر بررسی وضعیت ایثارگران و در واقع سرمایه‌های اجتماعی جامعه است.
 
وی به حضور رهبر معظم انقلاب در بین زلزله‌زدگان اشاره و عنوان کرد: حضور معظم له مایه تسکین و آرامش دل‌های مردم زلزله‌زده و مصیبت‌زده این دیار شد.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به برنامه دیدار از 32 هزار ایثارگر در فاصله زمانی 22 بهمن تا 22 اسفند «روز شهید» در سال گذشته اشاره کرد و افزود: طرح سپاس طرحی است که همیشه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و به همین دلیل نیز کار ما در بنیاد شهید سپاسگزاری از جامعه ایثارگری است.
 
شهیدی متذکر شد: متاسفانه این زلزله با سرما و بارندگی همزمان شده که زندگی را برای مصیبت‌زدگان ما سخت‌تر کرده است. همچنین در زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه ۱۹ نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران جان خود را از دست دادند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار